Toon posts:

[BC3] Mijn Athlon FIKT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik heb een 1.2 Ghz 266 FSB Athlon met een Global Win Vob38 en nou is mijn temperatuur van mijn processor gewoon 68 graden idle en als hij gestressed is heh dan gaat bij mij mooi alarm af enzo...

Hoe kan dit nou, heb net de cooler gekregen koste me 118 piek man, en nog steed shitte problemen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb je de onderkant van de koeler afgenomen met alcohol, en daarna een laagje artic of koelpasta op je core gesmeerd.

En check of je koeler wel goed op je core drukt/raakt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Inruilen voor een Intel.

• BC3 Victim
heb jij de kast dicht of open ?? en welke core voltage ??? als je Fop38 bedoelt dan heb je ook teveel betaald

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 21:27 schreef RaDIoN het volgende:

Hoe kan dit nou, heb net de cooler gekregen koste me 118 piek man, en nog steed shitte problemen.
Ja maar dat wil niet gelijk zeggen dat je dan ook een goeie hebt.

Verwijderd

Je moet wel de folie onderaan er afhalen

Verwijderd

Ik vind mijn niet over geklokte duron ook al warm worden met standaard koeling, gewoon zon coller master met een behoorlijk koelblok, wordt stressed met warm weer zoals laatst 48graden....ik ga maar es een frontfan installen

• BC3 Victim
brandweer belle

Verwijderd

Emmertje water >:)

Zonder gein: is het contact tussen je koeler en je cpu wel goed? Zit er koelpasta tussen? Misschien nieuwe koelpasta gebruiken?

Verwijderd

Ik zou zeggen, gooi dat ding uit het raam :)en koop een 200FSB Athlon..die worden minder heet dan die 266FSB beesten. Die 200FBS Athlons zijn toch makkelijk te planten op 266 iig de mijne wel ( AHIA ). Je moet er ook maar net tegen aanlopen en de juiste cpu vinden.

• BC3 Victim
Ach ja, je kunt een goeie koeler op je proc hebben maar als de hitte niet weg kan uit de kast .......
Zorg voor een goeie airflow in je kast, onderkant aan de voorkant van je kast een intake fan en bovenin aan de achterkant de outtake.
Mijn proc wordt met de kast open bijv warmer dan met de kast dicht :)
Met Coolermaster 48 idle/58 stressed

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 21:27 schreef RaDIoN het volgende:
Een cooler krijgen is niet genoeg! Je moet ''m ook nog op de processor zetten! >:)
Pagina: 1