Het enigste foutje wat ik heb gemaakt is dat ik opstartte op 133 mhz fsb.
Alle ledjes gingen wel aan wat betekend dat de processor beschadigd is of niet goed geinstalleerd. Koeler met Artic silver zat erop, dus dat moet goed zijn. Of kan ik er hier vanuitgaan dat de Duron waarvan de core niet echt fris meer was de oorzaak is geweest van het begeven van het mobo. Is misschien nog wel te repareren, want het is waarschijnlijk, denk ik, een verbinding voor de jumpers voor fsb 100 of 133.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ja daar heb je het al. Ik heb deze voor 250 gulden van een gozer uit Uden gekocht. Gelukkig heb ik er twee. Maar ik durf nu echt niet weer hetzelfde uit te proberen met dat mobo. En zeker niet met de Duron waarvan een stukje hoek van de core af is.Op maandag 14 mei 2001 19:25 schreef Tampie2000 het volgende:
gewoon teruggaan naar de winkel toch?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Maarre die afstandbusjes wat is daarmee?Op maandag 14 mei 2001 19:23 schreef Bigs het volgende:
Afstandsbusjes gebruikt?
NopOp maandag 14 mei 2001 19:30 schreef Martijn het volgende:
Ja, das ook de Goden verzoeken he, twee mobo''s inslaan...:D Dan moet er wel eentje kapot gaan...:P Heb je van die gozer uit Uden geen bonnetje gehad?
Die schroef je eerst in je kast op de plaatsen waar in het mobo ook gaatjes zitten en dan schroef je daar het mobo op. Als je het mobo namelijk rechtstreeks op je kast schroeft kun je van die dingen krijgen zoals jij had.Op maandag 14 mei 2001 19:29 schreef Daacuso het volgende:
[..]
Maarre die afstandbusjes wat is daarmee?
Das K*T, dan toch maar proberen op je andere mobo... Zit weinig anders op denk ik, niet?Op maandag 14 mei 2001 19:32 schreef Daacuso het volgende:
[..]
Nop
Als hij DAT niet gedaan heeft, is het wel een heel erge amateur. Dan vraagt om een ComputerIdee abonnement...:)Op maandag 14 mei 2001 19:33 schreef Bigs het volgende:
[..]
Die schroef je eerst in je kast op de plaatsen waar in het mobo ook gaatjes zitten en dan schroef je daar het mobo op. Als je het mobo namelijk rechtstreeks op je kast schroeft kun je van die dingen krijgen zoals jij had.
Nee nee, zo erg ben ik nou ook weer niet. De busjes zaten er gewoon tussen.Op maandag 14 mei 2001 19:35 schreef Martijn het volgende:
[..]
Als hij DAT niet gedaan heeft, is het wel een heel erge amateur. Dan vraagt om een ComputerIdee abonnement...:)
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
De volgende dingen klinken dom maar zit ook maar wat te denken.
1. ATX voeding goed (niet omgedraait)?
2. Geen artic silver gemorst?
3. Kast zelf opzich in orde?
4. Geen schroefjes kwijt?
Het klinkt nl. toch wel erg als kortsluiting.
Verwijderd
Dimm er wel goed om in?? ( met een beetje geweld kun je een dimmetje er echt wel andersom in krijgen
https://wren.co/join/Devian
Dimm zat goed. Maar dat beetje Artic silver buiten de core zou dat echt het probleem geweest kunnen zijn.Op maandag 14 mei 2001 19:49 schreef skinhead het volgende:
Euhm... te veel artic silver?? dat spul geleid namelijk stroomen zodra je dat over je spu hebt zit ( dus niet alleen op de core) dan heb je een probleem)
Dimm er wel goed om in?? ( met een beetje geweld kun je een dimmetje er echt wel andersom in krijgenis mijn paps ook gelukt
)
https://wren.co/join/Devian