Ik zit me al maanden een beetje te ergeren aan mijn verouderde mobo+processor, ook omdat het moeilijk is om voor een redelijke prijs een snellere cpu te krijgen (440bx mobo dus alleen celeren tot 566 of p3-600, maar die zijn erg duur)
dus ik ben nu een tijdje aan het rondkijken voor gewoon een nieuw mobo + processor maar ik kan door de bomen het bos niet meer echt zien. Hetvolgende is wat ik zoek:
moederbord met 1 isa slot (voor geluidskaart)
snelle processor
Ik zou het liefst mijn eigen geheugen blijven gebruiken (192 MB PC100)
wat is de beste combinatie, ik wil in ieder geval dat dvd kijken vloeiend gaat (dat gaat nu nog niet echt vloeiend met pIII233@266 en matrox G400DH) en het moet gewoon heel erg stabiel zijn. Overklokbaarheid is leuk maar geen noodzaak
dus ik ben nu een tijdje aan het rondkijken voor gewoon een nieuw mobo + processor maar ik kan door de bomen het bos niet meer echt zien. Hetvolgende is wat ik zoek:
moederbord met 1 isa slot (voor geluidskaart)
snelle processor
Ik zou het liefst mijn eigen geheugen blijven gebruiken (192 MB PC100)
wat is de beste combinatie, ik wil in ieder geval dat dvd kijken vloeiend gaat (dat gaat nu nog niet echt vloeiend met pIII233@266 en matrox G400DH) en het moet gewoon heel erg stabiel zijn. Overklokbaarheid is leuk maar geen noodzaak