Toon posts:

[BC3] Waar k6-2+ van 550 Mhz te koop???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet nog een winkel die die dingen heeft? Ik heb me al helemaal te pletter gezocht, maar al die winkeliers proberen me de normale k6-2 aan te smeren :(
En hij staat ook niet meer in de prijswatch :'(

Ik wil er ongeveer tot 200 gulden inclusief verzendkosten aan besteden. Het moet niet veel meer worden, wat dat issie echt niet meer waard...

Voordat iemand gaat vragen waarom ik in hemelsnaam nog zo''n processor wil kopen: ik ben nu eenmaal een arme scholier & ik wil nog ff het maximale uit m''n supersocket 7 systeempje trekken voordat er volgend jaar weer wat nieuws komt :)

Verwijderd

2e hands misschien, ibazar ofzo

Verwijderd

de 550 weet ik niet, maar de 500 is nog wel te koop bij alternate voor 129 ex btw.

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Computerland

www.computer-land.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 20:06 schreef Prikkeldraad het volgende:
2e hands misschien, ibazar ofzo
helaas... niemand doet die dingen los weg.
Het is telkes een compleet systeem of mobo, processor & geheugen.
Komt denk ik doordat de k6-2+ de snelste processor is die in een supersocket 7 mobo past. Er is dus niemand die zijn k6-2+ heeft vervangen door een snellere processor en de oude nu kwijt wil...
Op maandag 14 mei 2001 20:30 schreef dopy het volgende:
de 550 weet ik niet, maar de 500 is nog wel te koop bij alternate voor 129 ex btw.
hmmm, 500 is toch wel wat weinig... Ik wil ''m namelijk proberen op 6x105=630 te krijgen, en dat gaat met een 500 denk ik niet lukken. Maar, bedankt voor de tip. Ik ga morge es bellen of ze misschien nog erges een 550 hebben liggen :)
Op maandag 14 mei 2001 20:36 schreef WarPuppy het volgende:
Computerland

www.computer-land.nl
weet je zeker of dat de + versie is? In de prijslijst staat namelijk gewoon:
AMD K6-2 550MHz Socket 7

Maar zelfs computerwinkels vergeten vaak die plus erbij te zetten (terwijl dat best wel belangrijk is)... En de prijs is ook best wel hoog: 198 piek. Zelfs als het een k6-2+ is, is het nog duur...

Verwijderd

Als je een + versie gevonden dan mag je mij wel ff een seintje doen, heb ze namelijk alleen maar kunnen vinden in de gewone k6-2 uitvoering.

en een 550+ met voodoo3 is toch best leuk UT spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 20:53 schreef Camel het volgende:
Als je een + versie gevonden dan mag je mij wel ff een seintje doen, heb ze namelijk alleen maar kunnen vinden in de gewone k6-2 uitvoering.

en een 550+ met voodoo3 is toch best leuk UT spelen.
Ik heb al een winkel in oostenrijk :D gevonden die ''m verkoopt voor 86,48 euro. Maar dan moet ik ze zowiezo mailen, want op die website kan ik niet aanvinken dattie naar het buitenland moet worden verstuurd. Misschien doen ze dat dus wel niet eens :'(
Ik ga dus eerst nog ff verder kijken in NL.

Verwijderd

www.alternate.de heeft 500mhz + weet alleen niet hoe ze dat met buitenland verzending doen.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 21:28

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op maandag 14 mei 2001 23:16 schreef Camel het volgende:
www.alternate.de heeft 500mhz + weet alleen niet hoe ze dat met buitenland verzending doen.
Is gewoon te bestellen via Alternate Nederland, kan alleen eventjes duren voor hij binnen is (als hij op voorraad is anders duurt het nog langer), moet uit Duitsland komen...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 23:16 schreef Camel het volgende:
Mjah, als het echt niet anders kan ga ik die bij alternate halen. Maar ik heb toch liever de 550 Mhz, want ik wil minstens de 600 halen en zelfs 6x105 proberen...

Ik heb nu namelijk een k6-2 van 450 Mhz die het altijd deed op 500 Mhz, maar toen ik ''m wou uncappen is er blijkbaar toch iets misgegaan. Ik krijg ''m nu nog hooguit maar op 400 Mhz, en dat vind ik echt te weinig om lekker een beetje in win98se te navigeren.
Dus dan gelijk ook maar een zo snel mogelijke processor op dit moederbord zodat ik nog een lekkere snelheidswinst heb tov van mijn k6-2 450 @ 500...
Pagina: 1