[BC3] Compaq Deskpro 2000 met een cyrix 233?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heeft iemand dit wel eens voor elkaar gekregen? Een IBM Cyrix 233 in een Deskpro 200?

Ik wilde dit van het weekend doen, maar telkens als ik die cpu erin zet en klok zegt die niets meer. Ik kan nergens de voltage instellen, die cyrix wil 2.9 volt hebben.

Daarom vraag ik of iemand dat al geluk is....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Heeft niemand dit geprobeerd :?

Das jammer :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:30
de geschiedenis heeft al uitgewezen dat die procc op een compaq niet de beste keus is !

ook compaq weet dat

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BC3 Victim
Eehh. Iemand een cyrix ruilen tegen een intel cpu????