[BC3] MSI K7T266 AMD TB 850 + PC2100 DDR Ram

Pagina: 1
Acties:

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Ben nu net bezig geweest om een TB 850 met 200 mhz fsb werkend te krijgen op een MSI K7T266 pro mobo. Dit i.c.m. pc 2100 geheugen. Aangezien ik dacht dat bij dit mobo, geheugen en cpu fsb niet meer synchroom lopen heb ik 266 DDR geheugen gebruikt. Kan ik later ook altijd nog makkelijk mijn CPU upgraden. Alles aangesloten en....niks. Vervolgens de fsb van het mobo op 133 gezet en hij deed het. Alleen hij begon ook niet echt fijn te ruiken. Kan aan het nieuwe mobo liggen en aan de nieuwe kast. Maar in ieder geval kreeg ik wel de melding, d.m.v. brandende ledjes dat de processor beschadigd is of niet juist geinstalleerd. Kan iemand mij misschien helpen. En heb ik nou mogelijkerwijs wat gesloopt.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:31
Dat geheugen loopt denk ik ook wel op 200, maar ik denk dat je de cooler niet helemaal jofel op je proc hebt gezet, want als het stinkt is het meestal gebeurd met de T-bird :'(

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Ik heb deze processor van iemand overgenomen en zag dat er inderdaad al wat van de core af was. Maar is het dan zo dat hij bij mij weer gaat stinken. Of is dat eenmalig, dus als je hem echt sloopt.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!