Dit is echt het ultieme board, maar zekrer niet goedkoop, de schattingen lopen van Fl. 2800 tot Fl. 2400 piek. Ik ga m over een paar weken bestellen bij een vriend van me die bij Tyan werkt, dat wordt dus wel even wat goedkoper. Wie heeft er interesse? Hoe meer mensen meedoen, hoe goedkoper het wordt, ook ivm verzenden. De eerste schattingen zijn dat het neerkomt op tussen de Fl. 1500 tot fl. 2000 per board incusief verzending en import tax enzo. Wie doet er mee?
Ik wil graag meedoen maar het mag niet van mijn portomonee
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Lijkt me heel interessant, maar ik weet nog te weinig van dat bord, lees: hoe die het in de praktijk doet en wat de onhebbelijkheden zijn. Maar qua prijs zit je met 512MB DDR en twee 1.2GHz Athlons geen eens zoveel boven een P4 met 512MB RDRAM op een goed i850 bord. Heel interessant, maar ik wacht toch even.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
ligt er al aan op welke termijn je gaat bestellen en wat ie precies gaat kosten (1500 of 2000 is nogal een verschil) maar in principe heb ik wel interesse.
gaan er trouwens athlons en palomino''s op dit bord?
gaan er trouwens athlons en palomino''s op dit bord?
| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5