Op vrijdag 18 mei 2001 00:10 schreef A.Vos het volgende:
"heer" hooi...
Tja, laat ik er dan toch nog even dit van zeggen:...
Op een flink aantal Sites van naam en in tal van bladen, komt in onderlinge tests, tussen een groot aantal koelers, de Superorb stéévast als ''zéér goed'' uit de vergelijking.
Een ietsje anders dus, als dát wat jij ons steeds maar wéér wilt laten geloven...(Zie voor recente tests o.m. de Duitse TweakersSite)
Wat plakboekfoto''s en ''n muf ruikend historieverhaal kunnen aan de ongenuanceerde indruk die je maakt als het om ORB gaat, weinig tot niets veranderen.
Tja, dat je helemáál DOM zou zijn, geloof ik nu ook weer niet direct, maar laat je in het vervolg nou wél wat genuanceerder en gefundeerder uit als het weer eens over ORB koelers gaat.
Als je een beetje beter je best doet moet dat toch een keer lukken..niet?
Dát komt dan niet alleen jezelf ten goede, maar ook het niveau van de discussie op deze Site!
A.Vos
Kijk,
ik zit nergens af te geven op de koelprestaties van de SOrb. Lees de posting maar eens terug. Wat mij niet bevalt is het constante geflame. Als je dat leuk vindt, moet je dat vooral doen, maar je kunt dan geen discussie meer houden.
Het probleem met de SOrb is, dat er geen spacer onder past, zodat de minder handigen onder ons (of minder geduldige tweakers) hem niet zonder risico kunnen gebruiken.
Tests voor koelprestaties.
Als je alle tests bij elkaar legt, zie je dat waar het de nieuwere CPU''s van AMD boven de 1Ghz betreft, een koeler met een Rth van boven de 0,40 geen emplooi meer heeft, als je wilt overklokken.
Een SOrb op een Duron 1Ghz gaat nog net. Een SOrb op een TB1200 wordt moeilijk.
Dat zijn de opmerkingen die ik geplaatst heb. Als je het daar niet mee eens bent, moet je met argumenten komen.
Zeggen dat ik niet intelligent, dom, flauw en niet in staat ben om zelfstandig te denken is alleen maar flamen.
(of een troll, t''is maar waar je de nadruk op legt)
Als je de moeite neemt om de FAQ''s te lezen hier op GOT weet je dat je dan niet welkom bent, en aanleiding geeft tot het vermoeden dat je niet echt in staat bent tot positief denken en sociaal gedrag. Dat zal toch niet zo zijn..?.
[topic=108105]
Ik weet niet precies wat er bij jou in het verkeerde keelgat is geschoten. Als je dat kunt aangeven in plaats mij te beledigen, kan er over gepraat worden.
No problem with me.
Maar je moet ophouden te doen alsof je beter bent dan iemand anders. Respect moet je eerst verdienen, en kun je niet met beledigingen afdwingen.
Wil je een poging nog doen om een vredespijp aan te nemen van mij?
Of blijf je liever kwaad ?
Hooi.