[BC3] ik heb wat vennetjes gekregen met een aansluiting.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb wat vennetjes gekregen met een aansluiting voor op mijn mobo maar ik kan hem nergens zien. wie weet hoe ik die vennejtes toch ergens kan aansluiten!?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Connectoren afknippen en aan een voedingskabel knopen. Of je koopt van die aparte verloopstukjes, die je dan gewoon aan je voeding kunt hangen...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
dan doen ze het niet!

iemand zij dat dat komt omdat ze niet genoeg of juist teveel volt krijgen!

en dan moest ik iets doen op mijn mobo!?????????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

waarom zet je ze niet gewoon op een molex-connector... gewoon zwart op zwart en rood op geel

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op maandag 14 mei 2001 09:15 schreef theteek het volgende:
dan doen ze het niet!

iemand zij dat dat komt omdat ze niet genoeg of juist teveel volt krijgen!

en dan moest ik iets doen op mijn mobo!?????????
Je moet als je het met de schaar doet, wel kijken wat het voltage is van je fans. Waarschijnlijk is dat gewoon 12V. Kijk ff op je voeding welke kleur draad 5V en welke 12V is.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

coolermaster word standaard geleverd
rd met 3 aderig aansluiting en ook meteen een adapter van 3 naar2 met dubbele molex :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Pagina: 1