[BC3] hoe kan ik zien welke mobo ik heb?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
in het boekje staat medion MD 2000
maar ik kan daar geen drivers ofzo voor vinden!

is het geen ander moederbord maar dat een goedkope naamloze versie (had je bij branders ook! een philips was 550 en dezelfde (precies) was 350 maar er stond geen philips op!)

is dat mogelijk.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het is een Asus micro-ATX bordje, speciaal gemaakt voor die Aldi-PC''s... geen id waar je drivers/BIOS-en zou kunnen vinden...

Virussen? Scan ze hier!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
in het boekje van network (daar is hij van en ik heb hem bij media markt gekocht) staat deze url: www.medion.com maar die doet het niet meer!

iemand iets anders? want ik wil het graag weten!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Klopt het is de MD 2000 van Medion gemaakt voor Aldi-PC''s maar de echte naam van dit MOBO is MS-6318. Idd hij is dus van MSI (Microstar International) en daar kun je dus ook de BIOS vandaan halen. Maar als je hem niet kan vinden stuur me dan ff een mailtje op vraag_naar_bios@severin.myweb.nl en dan zal ik je de laatste BIOS + VIA 4 in 1 drivers sturen. ;)