| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5
[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=artic"]Zoeken naar ''artic''[/url]
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Je ziet vooral vaak van die cirkelvormige groeven die onstaan met het machinaal afdraaien van het koelblok. Al die oneffenheden moeten opgevuld worden, en AS is daar beter in dam ordinaire koelprut van 5 piek per tube.
Maar verwacht in ieder geval geen wonderen, de montage is vaak net zo belangrijk, en veel mensen gaan ook nog eens de temp van een dichte kast met normale koelprut vergekijken met een open kast na het aanbrengen van Arctic Silver. Da''s jammer, want een open kast laat je temp al gauw 8 of meer graden dalen..
Ik ben van mening dat mensen hun A.S. zorvuldiger aanbrengen dan standaard koelprut. Ik ben van mening dat het niet uitmaakt of je A.S. of standaard pasta gebruikt, mits je het maar zorvuldig aanbrengt.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Hoeft niet; als ik mijn kast opengooi dan wordt de proc 3 graden warmer.. Blijkbaar goede airflow in mijn kast..Op maandag 14 mei 2001 12:28 schreef Hooi het volgende:
en veel mensen gaan ook nog eens de temp van een dichte kast met normale koelprut vergekijken met een open kast na het aanbrengen van Arctic Silver. Da''s jammer, want een open kast laat je temp al gauw 8 of meer graden dalen..
Verwijderd
Dat wil ik best geloven. Maar dan maak je mij dus ook niet wijs dat AS t.o.v. gewone koelpasta bij jou 8 graden scheeltOp maandag 14 mei 2001 12:47 schreef Krypt het volgende:
[..]
Hoeft niet; als ik mijn kast opengooi dan wordt de proc 3 graden warmer.. Blijkbaar goede airflow in mijn kast..
(Tenzij je een half afgebrokkelde core en een koeler hebt met dikke groeven over de onderkant..
Verwijderd
Tsjah , get..Op maandag 14 mei 2001 13:08 schreef MaDLiVe het volgende:
Net 2 dagen geleden erop gesmeert, het scheelt me nix, mijn proc wordt idle opeens 43 graden terwijl dat voorheen 34 was, ligt niet aan de pasta maar aan iets anders ik weet het niet meer
d''r is iets warmer geworden, maar ik zou ook niet weten wat..
(O sjit, ik heb nog een paashaas van witte chocola hier op m''n bureau ombouw staan.. Die moet ik maar eens opeten binnenkort..)
Dat klopt; scheelt maar een graad of 2 ofzo...Op maandag 14 mei 2001 13:09 schreef Hooi het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven. Maar dan maak je mij dus ook niet wijs dat AS t.o.v. gewone koelpasta bij jou 8 graden scheelt
(Tenzij je een half afgebrokkelde core en een koeler hebt met dikke groeven over de onderkant..)
Verwijderd
(Als je geld over hebt en een Swift462 koopt, kun je dat zo zien, haddik ook.)
aam: spice
Email / Homepage:
Onderwerp: Arctic Silver Thermal Adhesive krijgt Envynews award (96%)
Link: http://www.nvnews.net/envy/reviews/asta/asta.shtml
Opmerking:
However, we were somewhat taken aback when we also came away with the ENTIRE CORE! Don\''t try this at home, kids.
Quote:
een artikel voor overclockers volgens de auteurs omdat fans zoals de blue makelijk van de videokaart loskomen. Ze laten zien hoe het wel blijft zitten, in hun overmoed proberen ze de hetsink er na 5 uur weer af te halen en breken de core van een GeForce2 Pro af (do not try this at home is hun advies)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ik hoop echt dat niemand adhesive pasta of tape gaat gebruiken voor tussen de CPU en de koeler ja
Verwijderd
Ik weet niet of standaard pasta hetzelfde geeft.
Trouwens koelt nog te weinig 48 graden met explorer aan
Na het booten zo rond de 51 graden
Toch maar eens een casefan en betere cooler kopen.