Is de Dual Thunderbrid er al ik kan nergens er iets overvinden (of het is al een paar maand oud)
zijn die er al of komen ze nog,komen ze wel of nooit???
zijn die er al of komen ze nog,komen ze wel of nooit???
Niet meteen zo''n grote mond als je zelf al van IQ meteen icq maak he...Op zondag 13 mei 2001 22:22 schreef smvs het volgende:
heb jij een icq van onder je leeftijd ofzo
use the search en kijk daar eens al honderden debielen hebben gevraagd naar dual thunderbird
dual thunderbird is nog niet verkrijgbaar
zie de tweakers net frontpage he
Professioneel Hyves-weigeraar
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Als je nou es leest wat er staat dan zul je zien dat er niks over de kwaliteit van je pc gezegd wordt, maar dat een DURON 1,3Ghz niet bestaat!Op zondag 13 mei 2001 22:31 schreef Qorne het volgende:
Ga nou niet zegen dat ik GEEN goede pc heb ;)want hij werkt super maar ik mag effen een pc uit zoek van mijn PA dus ik wil ook iets goed''s dan neem ik wel een P4 1,7GIG dual of zo
Dat denk ik dus NIET ik heb een }:0 dus die kan het zeker gebruiken en het wordt een server athans daar gaan we hem gedeeltelijk voor gebruiken.Op zondag 13 mei 2001 22:32 schreef InterCC het volgende:
Waarom wil je per se DUAL. DUAL is lekker duur, maar ga je er ook veel gebruik van maken? Volgens mij wil je alleen dual omdat het jouw geen reet kost en het wel stoer staat.. (beetje verkeerde redenen)
Verwijderd
Tuurlijk. Investeer 8000 piek om vervolgens alleen een koe te laten grazen.Dat denk ik dus NIET ik heb een }:0 dus die kan het zeker gebruiken en het wordt een server athans daar gaan we hem gedeeltelijk voor gebruiken.
Dus het is zeker niet om te patzen!!!
ik ga hem nuttig gebruiken
Tips om serieus genomen te worden:Op maandag 14 mei 2001 10:05 schreef Qorne het volgende:
hee weg moeten nu niet een spelletje NIETus welus gaan doen,
Ik zoek gewoon een goede pc.
ik heb al vrij veel pc''s gehad,maar ik doe er niet langer als 1,5 jaar meedan is ie weer TE traag en echt waar ik vroeg jullie menig.
en die heb ik wel gekregen het wordt nu dus geen DUAL volgens jullie raadt of toch wel???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Geef toe, hij heeft wel lefOp maandag 14 mei 2001 09:59 schreef Toink het volgende:
Tuurlijk. Investeer 8000 piek om vervolgens alleen een koe te laten grazen.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
mee eens, maar het liefst natuurlijk de tbird he... of je wacht op de palomino.P4 is sowieso geen geweldig platform, ik zou eerder een P3 kopen of dual P3, maar P4? Nou nee..
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©