Toon posts:

[BC3] Dual Thunderbrid???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is de Dual Thunderbrid er al ik kan nergens er iets overvinden (of het is al een paar maand oud)

zijn die er al of komen ze nog,komen ze wel of nooit???

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
heb jij een icq van onder je leeftijd ofzo
use the search en kijk daar eens al honderden debielen hebben gevraagd naar dual thunderbird

dual thunderbird is nog niet verkrijgbaar

zie de tweakers net frontpage he

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Kijk even naar zijn onderbalk

[strax misschien een 1,3 Ghz Duron]

Ja een DURON 1,3 lang wachten nog denk ik als die ooit uit zal komen :)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Op zondag 13 mei 2001 22:22 schreef smvs het volgende:
heb jij een icq van onder je leeftijd ofzo
use the search en kijk daar eens al honderden debielen hebben gevraagd naar dual thunderbird

dual thunderbird is nog niet verkrijgbaar

zie de tweakers net frontpage he
Niet meteen zo''n grote mond als je zelf al van IQ meteen icq maak he... :)

Verwijderd

Topicstarter
Ga nou niet zegen dat ik GEEN goede pc heb ;)want hij werkt super maar ik mag effen een pc uit zoek van mijn PA dus ik wil ook iets goed''s dan neem ik wel een P4 1,7GIG dual of zo :)

• InterCC
En dual Thunderbirdjes kan je overal halen. (2 TB''s met dezelfde clocksnelheid) maar een mainbord er voor vinden wordt een iets groter probleem >:)

• InterCC
Waarom wil je per se DUAL. DUAL is lekker duur, maar ga je er ook veel gebruik van maken? Volgens mij wil je alleen dual omdat het jouw geen reet kost en het wel stoer staat.. (beetje verkeerde redenen)

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

hehe dual bordje zijn nog steeds niet uit

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Tyan ding gaat ongeveer 2800 gulden kosten. Weet je nog steeds zeker dat je dual wil? >:)

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

En de p4 ging toch ook niet SMP zover ik hoorde?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nope, moet je Xeon''s kopen. Die zullen volgens de geruchten ongeveer 250 gulden per stuk duurder zijn dan normale Pentium 4''s. Moederborden zullen ook niet goedkoop zijn, waarschijnlijk dezelfde klasse als die Tyan 760MP plank.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

De topicstarter lult maar wat, vooral over dingen waar die nix vanaf weer ;(

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 22:31 schreef Qorne het volgende:
Ga nou niet zegen dat ik GEEN goede pc heb ;)want hij werkt super maar ik mag effen een pc uit zoek van mijn PA dus ik wil ook iets goed''s dan neem ik wel een P4 1,7GIG dual of zo :)
Als je nou es leest wat er staat dan zul je zien dat er niks over de kwaliteit van je pc gezegd wordt, maar dat een DURON 1,3Ghz niet bestaat! |:(
Een P4 1,7Ghz dual??? Stoer man! :r Kun je zeker wel snel mee internetten?? >:)

BTW: Typ je posts/replies ff in word en plak ze dan hier. Kun je namelijk van tevoren ff een spelling en grammatica controle er overheen gooien..... >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 mei 2001 22:32 schreef InterCC het volgende:
Waarom wil je per se DUAL. DUAL is lekker duur, maar ga je er ook veel gebruik van maken? Volgens mij wil je alleen dual omdat het jouw geen reet kost en het wel stoer staat.. (beetje verkeerde redenen)
Dat denk ik dus NIET ik heb een }:0 dus die kan het zeker gebruiken en het wordt een server athans daar gaan we hem gedeeltelijk voor gebruiken.

Dus het is zeker niet om te patzen!!!

ik ga hem nuttig gebruiken :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar als die 2800piek kost gaat het NIET door :( maar het was een voorbeeld hoor een dual P4 1,7 ik wil iets waar ik LANG mee door kan dus minimaal een 1,7gig of zo liever een 2gig (totaal) dus een dual 1,2gig zou mooi zijn oke dual 1,7 is wat over dreven :7

Verwijderd

Ik heb een pII 450 (wint2k AS) als server, werk perfect, heb ik echt geen DUAL p4 |:( voor nodig hoor!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat denk ik dus NIET ik heb een }:0 dus die kan het zeker gebruiken en het wordt een server athans daar gaan we hem gedeeltelijk voor gebruiken.

Dus het is zeker niet om te patzen!!!

ik ga hem nuttig gebruiken :)
Tuurlijk. Investeer 8000 piek om vervolgens alleen een koe te laten grazen.

Volgens mij weet je nog niet eens hoe je een server moet installeren maatje. |:(

Ik heb jou wel eens vaker gesproken en je weet het verschil niet eens tussen WinME en Win2K wat stabiliteit betreft. Of heb je ineens veel boeken gelezen? :Z

Trouwens, alleen al het feit dat je in je sig loopt te kwijlen met wat je OOIT gaat kopen zegt al veel over je: Kijk-eens-wat-ik-interessant-kan-doen-gehalte.

edit: typo

Verwijderd

Topicstarter
hee weg moeten nu niet een spelletje NIETus welus gaan doen,
Ik zoek gewoon een goede pc.

ik heb al vrij veel pc''s gehad,maar ik doe er niet langer als 1,5 jaar mee :( dan is ie weer TE traag en echt waar ik vroeg jullie menig.
en die heb ik wel gekregen het wordt nu dus geen DUAL volgens jullie raadt of toch wel???

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 10:05 schreef Qorne het volgende:
hee weg moeten nu niet een spelletje NIETus welus gaan doen,
Ik zoek gewoon een goede pc.

ik heb al vrij veel pc''s gehad,maar ik doe er niet langer als 1,5 jaar mee :( dan is ie weer TE traag en echt waar ik vroeg jullie menig.
en die heb ik wel gekregen het wordt nu dus geen DUAL volgens jullie raadt of toch wel???
Tips om serieus genomen te worden:

- voordat je post, gebruik de search
- vermijd het ''gebruik'' van spelfouten
- gebruik correcte interpunctie
- als je echt zo slim bent heb je geen advies nodig, dus niet te ''hoog van de toren'' tegen je mede-GOTters.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
<sukkel mode>Iekke soek ook nog een quad celeron 1,965 MHz
Ie die er wel??? Dacht het wel maar weet niet zeker.
Krijg geld van m''n Oma. Ik heb henm niet nodig maar het klingt wel stoer.
</sukkel mode>

Doe toch normaal man, ga tegen iemand anders lopen kwijlen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Op maandag 14 mei 2001 09:59 schreef Toink het volgende:

Tuurlijk. Investeer 8000 piek om vervolgens alleen een koe te laten grazen.
Geef toe, hij heeft wel lef :P

Effe serieus.. Dual Thunderbird/Duron kan met de 760MP chipset en dat is binnenkort verkrijgbaar, echter die moederbordjes zullen nogal prijzig zijn, zeker als je een Tyan wil..

Als je een leuke dual oplossing wil, kun je al wel heel wat dual Celeron/PIII mobo''s kopen, is wat kosteneffectiever zullen we maar zeggen..

Dual is sowieso niet altijd interessant, het hangt er helemaal vanaf wat je wil gaan doen.. Als je ''een server'' wil hoef je niet perse een dual AMD, ik heb een P100 in mijn servertje en dat doet al 0.00 load.. :)

Staat alleen maar pakketjes te routeren, een firewall te draaien en een webservertje die niet gebruikt wordt..

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

voor 8000 piek heb je dual thunderbird 1.33 ghz systeem. (daarmee bedoel ik dus 2 complete systemen) dus waarom zou je dan zo''n klote p4 willen voor dezelfde prijs als 2 hele systemen? douw je er gewoon wat mindere videokaarten in, geen geluidskaart, geen monitor (het is een server toch ;)) en je koe is ook nog es veel sneller ook.
zo dawuss heeft gesproken

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
P4 is sowieso geen geweldig platform, ik zou eerder een P3 kopen of dual P3, maar P4? Nou nee..

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

P4 is sowieso geen geweldig platform, ik zou eerder een P3 kopen of dual P3, maar P4? Nou nee..
mee eens, maar het liefst natuurlijk de tbird he... of je wacht op de palomino.
boycotten dat rambus promotie ding!

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
Aha

Oke ik begin het te snappen.

Het wordt dus GEEN P4,alleen lijkt mij een dual wel erg leuk.
Bijv.koe,games veel games die snel en goed moeten lopen dus ook een goede videokaart.

Maar als ik dus GEEN dual meer neem welke proc. raden jullie dan nu aan???

Corne

Verwijderd

Sun UltraSparc-III of een Alpha 21264
Pagina: 1