Hoi ik ben op zoek naar een dual celeron bord weet iemand of ze nog ergen te krijgen zijn en wat een goed bordje is
Verwijderd
De Abit BP6, moet je maar is bij vraag & aanbod kijken. Heb hiervoor ook zo''n ding gehad met 2xcelly500 erop, best relax
je kan ook gaan voor de cuv4x-d dual bordje van asus kunnen ook nl hogere celerons op 800 enz kost 500 piekjes en is dus voor p3/celeron
Na rose e cient spin
ik dacht dat de hogere celorns geen SMP ondersteunden
Verwijderd
lijkt mij sterk. celeron 2 kan toch niet dual?Op zondag 13 mei 2001 21:41 schreef prodigy het volgende:
je kan ook gaan voor de cuv4x-d dual bordje van asus kunnen ook nl hogere celerons op 800 enz kost 500 piekjes en is dus voor p3/celeron
heb zelf de dual MSI 694D Pro tw.msi.com.tw/product/main_show.asp?pro_name=MS-6321
perfect plankje en niet al te duur!
wat voor proc heb jij er in zitten danOp zondag 13 mei 2001 21:50 schreef volgende het volgende:
[..]
lijkt mij sterk. celeron 2 kan toch niet dual?
heb zelf de dual MSI 694D Pro tw.msi.com.tw/product/main_show.asp?pro_name=MS-6321
perfect plankje en niet al te duur!
Verwijderd
eerst had ik celeron 2x533 en nu p3 2x800
(heb trouwens ook drie week ervaring met een BP6 gehad,
Is naar mijn mening een zeer onstabiel board)
Verwijderd
Bij mij draait nog zo''n ding (bp6) uit de prehistorie. Tot nu to geen enkel probleem gehad, behoudens die highpoint 66 controller.Op zondag 13 mei 2001 22:00 schreef volgende het volgende:
eerst had ik celeron 2x533 en nu p3 2x800
Verwijderd
idd die highpoint was het eerste probleem onder linux..Op zondag 13 mei 2001 22:24 schreef Dax het volgende:
[..]
Bij mij draait nog zo''n ding (bp6) uit de prehistorie. Tot nu to geen enkel probleem gehad, behoudens die highpoint 66 controller.
Verwijderd
Klopt heb ik hier ook last van.Op zondag 13 mei 2001 22:32 schreef volgende het volgende:
[..]
idd die highpoint was het eerste probleem onder linux..toen ik besloot om nix met die highpoint te doen, was er nog een probleem met de voltage radically waar door vermoedelijk mijn processors niet genoeg stroom kregen op sommige momenten, en dan blijft je bak dus hangen...
Naar mijn weten was dat met een latere revisie. Ik d8 dat de oplossing zat in het verhogen/verlagen
Solderen dus.
Correct me if I''m wrong.
Verwijderd
bij mij is linux juist 1 vd weinige OS''en waar die highpoint probleemloos werkt.Op zondag 13 mei 2001 22:32 schreef volgende het volgende:
[..]
idd die highpoint was het eerste probleem onder linux..toen ik besloot om nix met die highpoint te doen, was er nog een probleem met de voltage radically waar door vermoedelijk mijn processors niet genoeg stroom kregen op sommige momenten, en dan blijft je bak dus hangen...
Pagina: 1