[BC3] Dual mobo met 1 proc?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Ik draai nu dual met p3 933 en met een VP6 bordje, prima ding.

En met 1 CPU zou het ook moeten werken

Grtz. RaZ

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is het mogelijk om een moederbord voor 2 processoren (Abit BP6 of VP6) met 1 proc te laten draaien?
Ik ben namelijk van plan om een BP6 of VP6 met 2x1 GHz te laten draaien, maar eerst wil ik ''t ff doen met 1 proc..... Is dit dus mogelijk?
Graag ook ff reacties welke ik zal nemen: BP6 of VP6????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium dacht dat met 1 werken geen probleem was.

VP6 is de opvolger van BP6, dus die keuze lijkt me ook niet moeilijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 15:52
VP6 is een nieuwere versie van de BP6.
Dus zou ik de VP6 nemen..

En als het goed is, kun je gewoon 1 CPU erin planten, en als je weer tijd / zin / geld hebt, kun je de volgende erin zetten..

PS : Zet eerst de PC uit..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
ja met 1 proc gaat het ook werken je krijgt dan een soort stop op de socket die je niet gebruikt we hebben het op het werk ook zo gedaan

mvg

DaFearLess

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwaluw
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06-2003
Op zondag 13 mei 2001 18:01 schreef DaFearLess het volgende:
ja met 1 proc gaat het ook werken je krijgt dan een soort stop op de socket die je niet gebruikt we hebben het op het werk ook zo gedaan

mvg

DaFearLess
Met de BP6 is dit iig niet nodig. Dus met de VP6 waarschijnlijk ook niet.

Op dit moment draai ik 1 CPU op een BP6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Ik denk ook dat ik voor de VP6 ga. Ik heb net ff een review gelezen, maar ik ben erg beniewd waarvoor die rooie IDE sloten zijn, want ik ken enkel zwarte en blauwe.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je er eerst een opzet moet je wel uitkijken dat als je er later eentje bij neemt die precies hetzelfde is (stepping enzo), anders gaat het niet werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:04
Op een BP6 past toch sowieso geen PIII:? Die keuze is dus snel gemaakt. En ja, je kan op een dual bord prima één cpu laten draaien. Denk er wel om dat als je nu één cpu aanschaft en je wil over een half/heel jaar er een 2e bij in steken, dat je eventueel met verschillende steppings kan komen te zitten. Niet dat dat per definitie niet werkt, maar het kan eventueel een probleem geven.

[edit]
Ik val in de herhaling zie ik nu pas (beter lezen dus)
[edit]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1