Verwijderd
Verwijderd
ik heb ook antec ook a7v133 maar 1,33 ghz tb

en natuurlijk een silverado
Mijn 1.2@1.33 loopt op 49c 100% cpu stress en 28c idle..Ik gebruik een Thermo engine plus standard fan en arctic zilver 2 2 case fans op blow en een antec ding om de lucht weer uit te zuigen.Oh ja heb ik ook een dual cooler voeding van Enermax en die blazzed ook over de cpu...K''heb wel mijn cables netjes in een plastic slang gezet voor de air flow te verbeteren.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dat temp sux big time
Mijn 1.2@1.33 ...etc...
heb je gewoon tuinslang opengeknipt en je flatcables er in gepropt?
klink als een strak plan!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Dame!!!
Verwijderd
maar ik wil ALTIJD onder de 60 blijven....
probeer een andere koeler
dis echt lache met dat goeie weer
heeft iedere pc last ervan
word er een beetje moe van.
idle stressed. warme kast enz enz
al boel topics geweest hierover de laaste dagen
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
ik heb koe uitgezet want gisteren kwam hij dik boven de 60c en liep hij vast
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Verwijderd
ga dan voor een smartcooler van gistron,
stil en koelt goed...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
een email over temps van AMD
The maximum temperature the DIE (processor core) of your socketA Athlon can
deal with is 95C. As the temperature sensor is on the mainboard under the
CPU, you have to subtract 15-20C from this temperature. This means if the
case temperature is around 95C the temperature the BIOS is showing is
between 75 and 80C. If the CPU doesn''t exceed 65-70C during the normal work,
there should be no problem. If your CPU is running at a higher temperature,
I would advise you to use one of AMDs recommended heatsinks.
You can find a list of them by using the following link:
http://www1.amd.com/products/athlon/thermals
MAAR die fan maakt een lawaai dus Kheb mijn er af gehaald en de stock fan er op gezet,die heatsink is gewoon een van de beste qua prijs/kwaliteit.
Samen met arctic silver 2 werkt het ZEER goed,komt tops in alle tests,beter dan de fops
K''heb ook een Alpha PAL 6035 tekoop voor die die intressen heb.kan ook met de Delta 7000rpm fan...
Verwijderd
maar lees de faq, staat alles in
WEBN & chill (@IBKR)
alles werkt, zelfs met BurnK6 (zwaarste burnprog) krijg ik geen errors)
net wel eff de RPM van m''n fan omhooggeschroevd van 5500 naar 7000
scheelt 3 graden idle (nu 47)
WEBN & chill (@IBKR)
Tering niet zo heetgebakerd doen meteen(net zoals je pc:)).Op zondag 13 mei 2001 14:15 schreef dojo007 het volgende:
Lees het dan niet TURISMO, hou je menig voor je, ik heb een vraag en die stel ik -->Problemen mee?
Als ik een mening heb mag ik mij daarvoor best uiten.
En nee ik heb geen probleem met jou vraag
het was niet echt op jou vraag gericht
maar als je je aangevallen voelt door mijn vorige mssg, excuseer ik me hiervoor
want dat was niet me bedoeling geweest
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Da''s voor een Duron vrij normaal.Op zondag 13 mei 2001 13:59 schreef funkflex het volgende:
hmm das wel heel hoor ik heb een duron 800@ 950 lopen en die word al 41 idle vinnik niet zo leuk
Een Tbird heeft een betere ''uitzet mogelijkheid'' op de chip.
M.a.w. een groter gedeelte van de chip gaat in rust (idle) uit als het Power Management gaat werken, en is dus idle een stuk koeler dan een vergelijkbare Duron.
Verwijderd
Met de ouwe 300 Watt AOpen was het een graad meer. Weinig winst daar.
Maar als ik de koe uitzet gaat ie dik onder de 40 zitten. Win2K.
En het moet nog zomer worden