Toon posts:

[BC3] Nieuwe BIOS A7M266

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar, ik draai nu met biosversie 1004.01D, zijn er al mensen die ervaring hebben met 1004.02F?

ThanX ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ehhhh nee, maar jij hebt wel het mobo wat ik nog wil gaan halen... nog ervaringen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ervaringen? Hij loopt perfect, dus enkel goede wooorden, enkel jammer dat ie geen 6 pci sloten heeft.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kom (nu) je al tekort dan ?

is je performance een beetje lekker? was het wat je verwachtte van het bord?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 09:12

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Heb jij op je A7M266 een Dip-switch rechtsboven in de hoek zitten?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Topicstarter
Nope, geen dipswitch. Waarvoor zou deze moeten zijn dan? Performance is perfect. Kom zonder oc. op de 3500pnt in 3Dmark 2001.
Enkel spel F1RC loopt nog steeds vast, maar gelukkig hebben meerdere mensen daar last van, Ligt dus niet aan mij :)

Verwijderd

Alleen revisie 2 plankjes hebben een dipswitch, maar de kan deze er best makkelijk op solderen hoor! gewoon dipswitchje kopen bij electro zaakje :)

Trouwens perfect plankje :)
en nee ik heb die bios nog niet getest.. volgende week als mijn andere systeem helemaal goed is.. ga ik aan dit systeem weer sleutelen
Pagina: 1