ehhhh nee, maar jij hebt wel het mobo wat ik nog wil gaan halen... nog ervaringen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
is je performance een beetje lekker? was het wat je verwachtte van het bord?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nope, geen dipswitch. Waarvoor zou deze moeten zijn dan? Performance is perfect. Kom zonder oc. op de 3500pnt in 3Dmark 2001.
Enkel spel F1RC loopt nog steeds vast, maar gelukkig hebben meerdere mensen daar last van, Ligt dus niet aan mij
Alleen revisie 2 plankjes hebben een dipswitch, maar de kan deze er best makkelijk op solderen hoor! gewoon dipswitchje kopen bij electro zaakje
Trouwens perfect plankje
en nee ik heb die bios nog niet getest.. volgende week als mijn andere systeem helemaal goed is.. ga ik aan dit systeem weer sleutelen