micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Niet iedereen heeft meteen de eerste keer zoveel geluk met unlocken zeg ik toch...unlocken arctic silver erop cooler erop en dan kun je gewoon oc` en
micheljansen.org
hoe krijg je die troep er daarna weer af?Anders gebruik je eerst gewone pasta van de lokale electro boer
Eigenlijk bedoelde ik ook een beetje "hoe haal ik de koeler er de hele tijd af zonder de core te beschadigen?" wel es van zo''n shim gehoord. hoe werkt dat?
micheljansen.org
Hoe reageert dat spul eigenlijk? wordt dat hard ofzo?
micheljansen.org
Verwijderd
Enne, waarom eers koelpasta erop, kan eerste keer ook wel even zonder hoor. i.i.g. wel lang genoeg om te kijken of ie unlocked is.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
micheljansen.org
CPU Coolermaster Cooler DP5-6H51
iemand ervaring mee?
micheljansen.org
micheljansen.org
Verwijderd
Wie heeft het over 900 MHz?? Ik niet. Kijk het probleem is dat jij niet weet of hij unlocked is of niet, nou unlock hem, koeler erop zonder pasta, ga naar je bios en probeer de laagste vermenigvuldigings factor die er is. Als hij dan met de juiste waarde post, hoppa gelijk koeler eraf en pasta ertussen. Die 10 seconden dat ie zonder pasta draait zullen echt niet de doodsoorzaak zijn van dood van je cpu.Op zondag 13 mei 2001 12:18 schreef dawuss het volgende:
hmm. laat m''n duron 750 liever niet op 900 ofzo draaien zonder koelpasta. lijkt me niet zo gezond voor ''m... Misschien zo''n warmtegeleidend stickertje? Welke koeler raden jullie me trouwens aan? zat zelf te denken aan een FOP of een orb, maar die hebben ze niet bij de winkels waar ik de rest van m''n onderdelen bestel en ik heb geen zin in 25,- verzendkosten voor een koeler van 60,-
Verwijderd
Als het goed is blijft het semi vloeibaar. Het hard iig niet voledig uit. Met doekje goed poetsen en presto, evt nog wat schoonmaakrommel uit een fles ofzowOp zondag 13 mei 2001 12:01 schreef dawuss het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk de goedkope koelpasta.
Hoe reageert dat spul eigenlijk? wordt dat hard ofzo?
Hoe lang doe je eigenlijk met zo''n tubetje arctic silver? en is dat arctic silver II beter dan gewoon arctic silver?
micheljansen.org
helemaal mee eens. had ik even niet aan gedachtWie heeft het over 900 MHz?? Ik niet. Kijk het probleem is dat jij niet weet of hij unlocked is of niet, nou unlock hem, koeler erop zonder pasta, ga naar je bios en probeer de laagste vermenigvuldigings factor die er is. Als hij dan met de juiste waarde post, hoppa gelijk koeler eraf en pasta ertussen. Die 10 seconden dat ie zonder pasta draait zullen echt niet de doodsoorzaak zijn van dood van je cpu.
micheljansen.org
beide keren gedaan met een klein potlood van nog geen 10cm wat hier al 3 jaar door ons huis slingert...
Overigens beide keren normale pasta gebruikt, wat maar amper slechter is dan AS (ja, het scheelt wel wat, maar een Duron kan dat nix schelen)
800 @ 7x147 @ 1,75V @ 42 graden met superorb (FSB wil niet hoger en MP had geen zin in halfjes)
700 @ 9x107 @ 1,70V @ 42 graden met standaard 6cm 3500RPM koeling (MSI zorgde ervoor dat de MP niet hoger kon
Niet echt slecht lijkt me