De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
blaat...............
dat ligt eraan wat je ermee wilt doen...
als Scisoft/3dMark de benchmarks zijn om mee te patsen dan is de Athlon inderdaad beter of je moet aan dual P3/P4 gaan denken.
maar als je meer in het grote geheugenwerk zit, zoals bijvoorbeeld FlaskMpg recompressie of servers dan zou Intel Pentium 4 de betere zijn.
ligt dus helemaal aan de toepassing, en een P4 laat zich ook overclocken, terwijl Athlon gebruikers zich van Schiphol moeten voorzien of tegenmaatregelen als het weer lekker zomer wordt. (zoek eens een topic over een P4 die 80''C wordt...Ik kan ze niet vinden...)
dus?
wat wil je ermee doen?
wat is het budget?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Athlon met een verschrikkelijk lekkere videokaart ?veel games
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
hehe zo kan ik wel blijven wachten natuurlijkOp zondag 13 mei 2001 08:38 schreef Tampie2000 het volgende:
kan je niet nog ff wachten en binnenkort die Athlon 4 kopen?
maar we zitten aan deze week vast
Verwijderd
Als je er nog eentje kunt vinden. De 1.33 GHz met AXIA of AZIA core is practisch niet meer leverbaar....dan een AMD 1,33 Ghz kopen.
sja... anders een 1,2 Ghz... die moet de 1,33 ook wel halen toch?Op zondag 13 mei 2001 09:07 schreef Catequil het volgende:
[..]
Als je er nog eentje kunt vinden. De 1.33 GHz met AXIA of AZIA core is practisch niet meer leverbaar.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Je gaat me toch niet zeggen dat je zo dom bent geweest om al ene moederbord te kopen he. Anders moet je kijken welke proc daar op kan. Maar ik neem aan dat je wel een beetje verstand hebt.Op zondag 13 mei 2001 08:22 schreef frank_dj84 het volgende:
hij is praktisch al in elkaar gezet alleen de processor was nog een vraag
hehe nee tuurlijk niet, het was amd of intel, en daarna alles erbij kiezen kwa moederbord geheugen etc....Op zondag 13 mei 2001 09:30 schreef maartenlee het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je zo dom bent geweest om al ene moederbord te kopen he. Anders moet je kijken welke proc daar op kan. Maar ik neem aan dat je wel een beetje verstand hebt.
twee aparte systemen dus gemaakt voor intel en amd, alleen nu nog kiezen dusOp zondag 13 mei 2001 09:40 schreef frank_dj84 het volgende:
[..]
hehe nee tuurlijk niet, het was amd of intel, en daarna alles erbij kiezen kwa moederbord geheugen etc....
hmmm vaag, hier in hoofddorp bij MyCom heb ik niks gehoord over dat ie uitverkocht was, dus bel anders ff naar MyCom hoofddorp 023-5556633Op zondag 13 mei 2001 09:08 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
sja... anders een 1,2 Ghz... die moet de 1,33 ook wel halen toch?
op dit moment scheelt kiezen voor de AMD al snel 500-1000,- dus als het uit je eigen broekzak komt.. zou ik weer voor de AMD kiezen. okee. het zal sneller zijn. MAAR dan moet je het wel een beetje kunnen tweaken enzo.
Ga gewoon voor een goede kast een AMD en een goede cooler. Pleur er vervolgens min 256 mb intern in en een goede videokaart en je hebt een top game pc. Ook nog eens voor een aangename prijs.
Verwijderd
Als ik zou moeten kiezen zou ik kiezen voor stabiliteit en geen gezeik en geen geklooi met koelers enzo dus een P4.Op zondag 13 mei 2001 12:38 schreef Bram het volgende:
Als je kiest tussen een Amd 1,33 of een P4 1,3 lijkt het mij HEEL simpel. Dan wordt het natuurlijk een AMD.
Ga gewoon voor een goede kast een AMD en een goede cooler. Pleur er vervolgens min 256 mb intern in en een goede videokaart en je hebt een top game pc. Ook nog eens voor een aangename prijs.