Toon posts:

[BC3] Temperatuur van cpu --> Sisoft of Bios??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
die in je bios zou ik geloven,
check met mbm voor de zekerheid...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Oké heb net dus nog ff een xtra fannetje gemonteerd in m''n kast die vanaf de achterkant koele lucht aan zuigt.
Verder heb ik een }:O boven de Cpu hangen (heel klein dingetje) Natuurlijk de koperen heatsink met fan en een fan aan de voorkant van mijn systeemkast.

En dan nu het volgende --> heb net ff m''n pc laten draaien met pc health (BIOS) en daar zie ik de temperatuur langzaaam oplopen naar 39-40 graden en de kast temperatuur rond de 31 graden das volgens mij nie zo best want volgens mij word de cpu niet belast als ie in de bios staat.
Als ik dan vervolgens bios afsluit en windhoos opstart en meteen naar sisoft sandra ga en daar de temperatuur bekijk dan staat ie op 29-30 graden en is de kast temperatuur rond de 24 graden.
De kamertemperatuur is hier ongeveer een graad of 20

Nu is de vraag welke van de 2 moet ik nu geloven Sisoft of wat er in de Bios staat (pc health).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Mbm ondersteunt mijn moederbord niet volgens mij??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
gewoon proberen...

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 01:31 schreef Reind het volgende:
Mbm ondersteunt mijn moederbord niet volgens mij??
Probeer het dan eens met MBProbe... Die pakt de meeste mobo''s wel...

• BC3 Victim
mbm5 werkt op alle boarden met sensors of niet?
werkt wel hier met mijn kt7a en amd 1.2@1.33

temp die aan gegeven is is normal ook te hoog
volgens amd tech support

• BC3 Victim
Waar kan ik MBprobe krijgen dan??

Pagina: 1