Verwijderd
Hey
De asusa7v 133 heeft een onboard koeler voor de chipset of wat het ook is, alleen daarvan zaten bij de levering 2 aders los, nou heb ik er een socket7 blower opgezet, kan dit verder geen kwaad? blaast dat ding zich op zonder koeler?
Alvast bedankt voor het advies
De asusa7v 133 heeft een onboard koeler voor de chipset of wat het ook is, alleen daarvan zaten bij de levering 2 aders los, nou heb ik er een socket7 blower opgezet, kan dit verder geen kwaad? blaast dat ding zich op zonder koeler?
Alvast bedankt voor het advies
Zonder fan gaat het ook goed. Maar bij een hogere FSB wordt de northbridge wel goed heet.
Ik heb er nu een (stillere) fan van een Pentium1 koeler op zitten. De bijgeleverde fan was al na een week brak. Als ie wel goed liep gierde ie boven alles uit. Leek wel een Delta.
BTW: Meer mensen met een slechte fan ?
Ik heb er nu een (stillere) fan van een Pentium1 koeler op zitten. De bijgeleverde fan was al na een week brak. Als ie wel goed liep gierde ie boven alles uit. Leek wel een Delta.
BTW: Meer mensen met een slechte fan ?
Leuke lamp, overigens !!
Northbridge fan van mijn A7V133 is matig vind ik. Hij loopt nog niet aan, maar het is een ARX "CPU Cooler" en er zitten nieteens koellichamen op
... alleen een plaatje wat een beetje gebogen is. Maar het werkt, daar gaat het om.
Concrete Loop Watercooling
2 weken, ook brak, beetje olieen en hij doet ''t weer goed, maar een boutfan blijft het.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Zeker, hier na 1 week al. Fan eraf geschroefd, artic silver tussen het heatsinkje en de northbrigde en hij loopt al maanden perfect stabiel @ 133MHz (waarschijnlijk ook wel hoger). De AOpen borden hebben tenslotte ook geen fan op de KT133A.Op zondag 13 mei 2001 18:58 schreef botoo het volgende:
2 weken, ook brak, beetje olieen en hij doet ''t weer goed, maar een boutfan blijft het.
De mijne ging al de mist in vanaf de eerste keer opstarten.
Beetje olie, probleem opgelost!
Beetje olie, probleem opgelost!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb er een blue orb Chipset Cooler op gezet. Die had ik gekocht voor mijn ASUS V3800, maar dat K*T ding paste niet.
Pagina: 1