Toon posts:

[BC3] Vraagje over Coolers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, de zomer is weer aangebroken met dit hete weer. Dus mijn cpu loopt weer lekker te bakken (45C Full load).

Aangezien ik mijn 500mhz nog een beetje wil overklokken is mijn vraag of een socketA cooler ook op mijn socket7 mobo past (Aopen AX59pro rev 1.51)

En zo ja wat is de beste cooler voor een ongeveer F30,- tot F50,-?

Er moet natuurlijk ook wat koelprut erbij zitten, anders werkt het niet zo lekker.

Ik wil graag alvast een goeie cooler hebben omdat na de zomer er toch waarschijnlijk een Athlon komt.

Dus mensen alvast bedankt voor de reactie

Ps: Ook wil ik weten waar je die coolertjes kan bestellen. Wel zo handig denk ik

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 14:15 schreef Damion het volgende:
Ok, de zomer is weer aangebroken met dit hete weer. Dus mijn cpu loopt weer lekker te bakken (45C Full load).

Aangezien ik mijn 500mhz nog een beetje wil overklokken is mijn vraag of een socketA cooler ook op mijn socket7 mobo past (Aopen AX59pro rev 1.51)

En zo ja wat is de beste cooler voor een ongeveer F30,- tot F50,-?

Er moet natuurlijk ook wat koelprut erbij zitten, anders werkt het niet zo lekker.

Ik wil graag alvast een goeie cooler hebben omdat na de zomer er toch waarschijnlijk een Athlon komt.

Dus mensen alvast bedankt voor de reactie

Ps: Ook wil ik weten waar je die coolertjes kan bestellen. Wel zo handig denk ik
Zal waarschijnlijk niet gaan. Grote kans dat Socket-7 een iets ander formaat heeft dan Socket-A en/of FCPGA

C:\>_

Verwijderd

search dan vind je genoeg suc6 *D

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op zaterdag 12 mei 2001 14:20 schreef corecrusher het volgende:
search dan vind je genoeg suc6 *D
idd

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA