Toon posts:

[BC3] sluiting spacer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jo ff een vraagje
ik heb zins een maand of 4 een amd 1000
draaide perfect ,tot ik een kopperspacer bestelde en installeerde ik zet hem aan (poef) weg cpu
toen ben ik ff wezen kijken .wat er gebeurd was .de bruggetjes op de cpu lagen op ongeveer 2 mm naast de spacer gaten ,no problem ,tot je kracht gaat zetten op je koeler .in mijn geval een morb en die klotespacer net even tegen die brug aan tikt omdat de spacer gaat glijden
|:(
|:(|:(|:(|:(
wat ik wil weten of er nog meer mensen zijn die dit is overkomen ,dit omdat voor mijn gevoel de spacer gaten veel groter moeten ,volgens de winkel zijn dit allemaal standaard maten .en is dit nog nergens gebeurd waar dan ook ,dit lijkt mij erg sterk maarja je weet maar nooit
of ben ik echt weer die ene jan l.l die dit heeft
en nee de search heeft niet genoeg geholpen
ik hoor het wel bedankt

Verwijderd

Topicstarter
hmmm ben ik toch die enkele l.l die dit overkomt

Verwijderd

Joh het is lekker weer buiten! De medetweakers liggen te lannen in de zon ofzo! ;)

Maar goed, ik heb zo''n spacer zelf niet gekocht, omdat ik op enkele sites had gelezen dat deze juist SLECHT zijn voor de warmtevoorziening. Dus je betaalt meer voor minder!?!?!

En ik dacht toch echt dat als je de juiste spacer nam, deze perfect op je proc moest liggen? En dus ook niet meer te verschuiven was. Dus ook geen contacten maken.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
f op 4 puntjes op de pacer sec lijm?.. ben je er vanaf.. en is makkelijk los te maken..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

ajay, da''s niet waar dat een spacer slechter koelt. Gewoon testen, kom je er achter. Koelt ca. 1 graad beter, 2 als je de spacer met pasta insmeert. t''Is nie wereldschokkend, maar t''is iets..

Die spacer kun je natuurlijk ook op 8 manieren er op leggen, en slechts één er van is goed.

En wat psygho zegt is het best, ik heb gewoon met 2 componenten lijm een druppie op de hoeken gedaan, en toen goed aangedrukt een tijdje tot de lijm handvast is.

Wel snel drogende epoxy nemen, anders zit je een halve dag te wachten ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
in je post staat dat je een morb cooler hebt, als ik me niet vergis bedoel je hiermee een orb-achtige cooler, voor zover ik weet mag je die helemaal niet gebrikne in combinatie met een spacer.
Volgens mij is het in dit geval dus je eigen schuld.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 00:07 schreef Death996 het volgende:
in je post staat dat je een morb cooler hebt, als ik me niet vergis bedoel je hiermee een orb-achtige cooler, voor zover ik weet mag je die helemaal niet gebrikne in combinatie met een spacer.
Volgens mij is het in dit geval dus je eigen schuld.
ik leg later wel uit waarom. maar je bent een engel ;)

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ja is mij ook overkomen. Koperen spacer (OC-shop) paste achteraf gezien gewoon niet (dus op geen enkele manier) :(

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:47

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Dubbelpost :r
Voortaan graag al je vragen over die spacer combineren, dit is niks.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 17:54 schreef Neman het volgende:
Dubbelpost :r
Voortaan graag al je vragen over die spacer combineren, dit is niks.
leer te kijken en de datums te vergelijken
:r (eerst kijken voordat we gaan zeiken)(8>

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:47

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

leer te kijken en de datums te vergelijken
:r (eerst kijken voordat we gaan zeiken)(8>
Ik dacht idd dat de topics in kortere tijd waren aangemaakt, maar dat neemt niet weg dat je de 2e vraag gewoon hier had kunnen posten, is behoorlijk on topic.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:06

ChUcKiE

Dus........

Maaruh, dat heb ik dus ook gehad ja! Hij past er maar op een manier op, maar als je je koeler erop zet (ik had toen een coolermaster), dan verschuift die spacer toch nog en maakt ie sluiting, met die IC''tjes op je processor.

Maakt opzich verder weinig uit, want zonder spacer doet ie het nog steeds wel!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Pagina: 1