Toon posts:

[BC3] Alweer zo''n Tbird 1.3 / 1.33 GHz topic.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp dat de 1.33 een 266MHz front side bus heeft en de 1.3 een 200 MHz frontside bus.

Ik vraag me af of de 1.33 (met die 266 MHZ dus) op mijn Abit KT7-RAID kan. Die 1.3 zowiezo wel... ...toch?

En wat is een goeie cooler om erop te zetten? Niet te luidruchtig maar wel goed coolen, misschien wil ik dat ding nog overclocken (is dat te doen?).

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Hij zal er denk ik wel op kunnen maar je haalt echt die 266 bus niet :)

Verwijderd

Fop32-1 is de laatste tijd erg in trek, oa. vanwege dat ie niet zo heel veel geluid maakt (34dBa dacht ik zo). Dat ding is iets van 50/60 piek dacht ik, dus best wel goedkoop.

Binnenkort krijg ik een 1.2GHz en daar zet ik een Alpha PAL6035+YS Tech fan op (YS Tech fan zit ook op de fop32).
Kost me 120 gulden, maar die alpha heatsinks zijn zeer goed.

Die 1.33GHz zal niet lukken nee, de KT7(-raid) heeft een VIA KT133 chipset, die FSB''s hoger dan 115 al helemaal niet wil. 1.3GHz moet wel lukken dacht ik.

• DR
  • Niet online

DR

met de nieuwste bios kun je een MP van 34 hebben :>)

is een foutje in die nieuwe bios, moet je MP op 5 zetten en dan zie je dat ie start op 34X41 of zoiets

Verwijderd

Topicstarter
Ah [=) dank!

Dus, ik koop een 1.3, en een Fop32-1, flash me bios zodat ik dat ding nog eens flink kan opklokken.

Toch?

Ik vind het geen probleem om meer voor een cooler uit te geven. Iemand nog een suggestie op dat gebied?

• DR
  • Niet online

DR

Swiftech of de Silverado >:)
voor brute luchtkoeling

Verwijderd

Topicstarter
Aha!

Meer suggesties ?!? :D

• DR
  • Niet online

DR

die silverado blijkt een erg leuk ding te zijn. Kan op drie standen dus als je niet klokt kun je em op een lagere stand zetten waardoor die ook minder lawaai maakt.

Andere Koelers zouden nog een Fop38 kunenn zijn of Een Delta of zo

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Check deze link eens voor een goede review van alle bekende coolers en klik even verder om te kijken hoeveel lawaai ze maken :9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Hey Thanx! :)

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:03

JJJ

Thx voor de link :)

Als ik PC koop, wordt het swiftech koeler :)

Of waterkoeling als ik geld teveel heb :)
Pagina: 1