Ik wil dit mobo vervangen (MSI K7T Pro), omdat ik hier niet mee kan overklokken en met een nieuwe dus wel. Ik wil wel graag bij MSI blijven, omdat ze de stabielste borden maken die er zijn. Maar welke moet ik dan nemen? Misschien 1 van 266 MHz bus snelheid, zodat ik later de snelste Thunderbird erin kan proppen, of 1 van 200 MHz bus snelheid? Ik ben niet zo thuis op het gebied van mobo''s dus daarom vraag ik het. Ik ga mijn proc koelen met Waterkoeling en er komt dus een Thunderbird 700 erop.
Da''s simpel man!
Jij wilt MSI en een stabiel bord met 266 FSB ondersteuning?
Dan is er maar 1 goeie: De mijne! zie mijn signature! dit bordje roelt!
Jij wilt MSI en een stabiel bord met 266 FSB ondersteuning?
Dan is er maar 1 goeie: De mijne! zie mijn signature! dit bordje roelt!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
yup the turbo is the way to go >:P
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik denk dat ik deze neem. Het is een geweldig bordje. Nu nog wat reviews lezen
.
Maar wat is de maximale snelheid die je kan halen met dat mobo? dus maximale MP+FSB?
FSB gaat natuurlijk tot de 266, maar hoe ver de mulitplier?
Maar wat is de maximale snelheid die je kan halen met dat mobo? dus maximale MP+FSB?
FSB gaat natuurlijk tot de 266, maar hoe ver de mulitplier?
MSI K7T Master 498.61
MSI K7T Pro 266.00
MSI K7T Pro2 295.00
MSI K7T Pro2 Turbo 365.00
MSI K7T Pro2a 266.00
MSI K7T Turbo 309.00
MSI K7T Turbo Raid 355.00
MSI K7TM Pro 235.00
Dit zijn wat MSI bordjes, maar welke turbo is het? want je hebt nog meer turbo''s. Raid hoef ik zowiezo niet.
MSI K7T Pro 266.00
MSI K7T Pro2 295.00
MSI K7T Pro2 Turbo 365.00
MSI K7T Pro2a 266.00
MSI K7T Turbo 309.00
MSI K7T Turbo Raid 355.00
MSI K7TM Pro 235.00
Dit zijn wat MSI bordjes, maar welke turbo is het? want je hebt nog meer turbo''s. Raid hoef ik zowiezo niet.
Sarge, antwoord op je vraag:
MP kan standaard tot 11.5 (update tot 13.5!)
Mijn Duron loopt tering stabiel op dit kicken bordje! Ik heb em gekocht omdat de prijs mooi laag was, maar het bleek dat ik 1 van de beste bordjes te pakken had! En die SoftCPU bios he! Super!
MP kan standaard tot 11.5 (update tot 13.5!)
Mijn Duron loopt tering stabiel op dit kicken bordje! Ik heb em gekocht omdat de prijs mooi laag was, maar het bleek dat ik 1 van de beste bordjes te pakken had! En die SoftCPU bios he! Super!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik ben er nu van overtuigt dat ik de MSI K7T Turbo koop. Ik zat er al sterk over na te denken of de MSI K7T Pro 2A of de MSI K7T Turbo. Nu die handel bestellen en oc''en
.
Pagina: 1