De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ben nu MP3 luisteren ICQ.... internetten
en temp 45graden, 33mobo, en 27 kamertemp,
dus daardoor is de temp hoog, fan draait maar op 7/12 van max capaciteit (7Volt)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb er trouwens een 47cfm Panaflo op gezet bij 10,4 volt (2 diodes in serie met de fan) Lekker stil. En mijn Duronnetje wordt op 1050 lang niet zo heet als jouw vette Tbird..
Verwijderd
MVG Michel
ik heb een coolermaster er opzitten.. ik denk dat ik het zo maar es eff aankijk..
tanx voor de replies..
Mijn tb1200 doet 64 graden.
Maar er is tegen mij gezegt dat ie makkelijk 80 kan hebben.?????