[BC3] athlon op asus mobo 60 graden? is dit goed???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo een ieder...

Ik heb een athlon 1.33 ghz... en zit op een asus KT7 via 133 mobo..

deze doet (volgens asus probe) 60 graden.. is dit ok? (ik zit nu te internetten, lijkt me niet echt zwaar werk voor em..)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb zelf ook TB1,33 ding wordt vet heet... maar ik heb daarom ook de SWIFTECH

ben nu MP3 luisteren ICQ.... internetten

en temp 45graden, 33mobo, en 27 kamertemp,

dus daardoor is de temp hoog, fan draait maar op 7/12 van max capaciteit (7Volt)

Verwijderd

de SWIFTECH ???? Was da? Mijn duronnetje 800@800 wordt ook 60 graden.......

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.swiftnets.com/_borders/MC462REV01.jpg

Dat is de Swiftech!!!

• BC3 Victim
ik heb zelf een 1,2 amd en die draait 59 graden met de zwaarste coolmaster cooler, heb mijn pc nu 2 maanden en nog geen problemen :D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

mhh 7/12X80cfm=47cfm ;) Had je veel geld kunnen besparen als je de MP ipv de HP delta had gekoecht..

Ik heb er trouwens een 47cfm Panaflo op gezet bij 10,4 volt (2 diodes in serie met de fan) Lekker stil. En mijn Duronnetje wordt op 1050 lang niet zo heet als jouw vette Tbird..
;)

Verwijderd

Hoi, 60 graden begint al knap kritiek te worden, ik zou als je kang van je cpu wil genieten even voor een kwaliteits cooler gaan kijken, kost minder als een nieuwe cpu!

MVG Michel

• BC3 Victim
ok.. heb net MBM gedowned.. en die zegt dat de proc nu een goede 51 graden is.. (das wel met de kast open..)

ik heb een coolermaster er opzitten.. ik denk dat ik het zo maar es eff aankijk..

tanx voor de replies..

• BC3 Victim
60 graden te heet?
Mijn tb1200 doet 64 graden.
Maar er is tegen mij gezegt dat ie makkelijk 80 kan hebben.?????|:(

Verwijderd

Hoe warmer je processor wordt: hoe korter die leeft en 60 graden celcius is al knap warm :)

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:03

JJJ

Als je een dure processor koopt lijkt mij het wel het geld waard om wat in koeling te steken :) Dan gaat ie immers ook langer mee.
Pagina: 1