Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Het lijkt er namelijk op dat je board je proc. niet goed herkent.
ik hou het op het instabiele bord, sosms gaat het 5 keer achtermekaar goed, en dan weer mis, daarna weer goed, etc
maar ik kon ook iets over het hoofd gezien hebben, al zou ik niet weten wat, voordeel is wel dat het ding al poste op 1050 mhz, dat is wel lekker, maar ja , ook dan is tie instababiel, zelfs als ik hem op 66bus set komt die soms zo in de bios omdat die dan ook in de safemode opstarte... heel wazig..
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
denk dat ik het spul maar weer terug naar breng, neem voor de zekerheid wel mijn procc en geheugen mee mochten ze het daar niet geloven, tevens handig waneer ik die andere krijg, mogen ze hem daar eerst ff proberen!
anders gaamn ik voor nix heen, en het is toch al voor mij een uurtje met de scoot..