Is een Thermaltake superorb goed genoegom een athlon 1gig of een 1,2 gig koel genoeg te houdem als je hem redelijk overclockt?
Verwijderd
Neen , want die dingen maken je Core kapot , FOP32-1 halen en Arctic Silver 2 onder doen . M''n Duron 800 wordt stressed 37°C met het warme weer .
of een globalwin wbk38 + artic silver 2
idd: orb koelers vernietigen zichzelf doordat ze stof in de ventilator zuigen en zo gaat die stuk.
Hij maakt wel meer herrie dan gewoonlijk, zo vol stof.
Hij maakt wel meer herrie dan gewoonlijk, zo vol stof.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Heb zelf ook zo''n pokke orb gehad.... koelde voor geen meter, dus heb hem maar voor een FOP38 geruild
Orbs zijn niet voor in de comouter maar voor op de vensterbank, daar koelen ze net voldoende, maken niets kaaapot en ze zijn mooi om naar te kijken.
Verwijderd
Wat een geouwehoer hier steeds over die fucking Orb''s
Iedere week is er wel een round up van de socket A coolers op Tweakers. Kijk daar en trek je conclusies.
Iedere week is er wel een round up van de socket A coolers op Tweakers. Kijk daar en trek je conclusies.
Verwijderd
Wat een bullshit allemaal
Een Sup-orb verneukt helemaal niet je core..
je moet gewoon wat voorzichtig zijn en het coolt ook goed ik heb een tb 800 @950 "stressed 44 graden"
en ja er zijn betere maar ..dus de fob is wel een aanrader is goedkoper en wat beter..
Maar orb ziet er beter uit*D
Een Sup-orb verneukt helemaal niet je core..
je moet gewoon wat voorzichtig zijn en het coolt ook goed ik heb een tb 800 @950 "stressed 44 graden"
en ja er zijn betere maar ..dus de fob is wel een aanrader is goedkoper en wat beter..
Maar orb ziet er beter uit*D
Verwijderd
Ik ben ook wel tevree met mijn SuperOrb.
Helaas kan ik mijn proc niet overklokken. (1GHz)
Alleen als ik ooit eens een stillere cooler tegen kom..
Helaas kan ik mijn proc niet overklokken. (1GHz)
Alleen als ik ooit eens een stillere cooler tegen kom..
ik blijf bij mijn freezer 2 todat ik een colermaster heb
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
GEEN Mega Orb, nix niet stukke core, alleen pannekoekies met linkerhandjes maken core stuk (46 gemnonteerd, geen core stuk.. peace a cake.. ).
Die orb''s sucken qua koelen big time.. andere dus, staat vast in de andere adviezen..
Die orb''s sucken qua koelen big time.. andere dus, staat vast in de andere adviezen..
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Mijn sup-orb heeft er precies twee dagen opgezeten. Niet doen. Koelt niet zo fijn. Ik heb nu een coolermaster die de helft kostte, maar beter koelt.
Mijne staat nu bij vraag en aanbod op tweakers..
Mijne staat nu bij vraag en aanbod op tweakers..
Pagina: 1