[BC3] wat is dit voor een bullshit??!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
er is iets misgegaan in mijn systeempje, tenminste dat is mijn idee. Ik heb mijn Pentium III met een SuperMicro i820 PIIISCD laten vervangen door een AMD Thunderbird 1,2 Ghz (266 Fsb) met een MSI K7T Turbo. Alles loopt normaal, maar de games zijn schokkerig en mijn 3dmark2001 score is 773, dit kan dus niet met een ASUS V7700 GeForce 2 Ultra!!!!
Wat mot ik doen? ik heb al vaker iets gehoord van VIA 4 in 1 drivers ofzo, maar waar mot ik die dan halen en wat mot ik ermee?? help please!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

heb je de VIA 4in1 drivers wel geinstalleerd??? dat scheelt een hoop!!!

edit: sorry ff verkeerd gelezen!!!

hier kun je ze downloaden: http://www.electic.com/download_file/dl.cgi?via1429final

Verwijderd

Gebruik de search, er komen dagelijks tientallen van dit soort topics voorbij.:(

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
)*&^&(%%)&(%)(&#

Je heb een driver cd bij je mainbord. Daar vanaf halen en anders www.viatech.com

MOEILIJK HE?!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 15:22

Beaves

Usque ad Finem

Wat denk je van de CD die je bij je mobo hebt gekregen, of via.com?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• DJ Buzzz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 21:04
Voor de Via 4-in-1 drivers kijk je op www.viatech.com (of natuurlijk in de meuktracker op tweakers.net)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
sorry guys, maar ik wist dat jullie dit soort antwoorden gingen zeggen, maar ik wou gewoon die drivers en wat uitleg, meer niet, is dat nou zoveel gevraagd?!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Verschil?

• InterCC
Op vrijdag 11 mei 2001 19:17 schreef geforce_nerd het volgende:
sorry guys, maar ik wist dat jullie dit soort antwoorden gingen zeggen, maar ik wou gewoon die drivers en wat uitleg, meer niet, is dat nou zoveel gevraagd?!
JA. Je had ook best de search kunnen gebruiken. En als je het al wist. WAAROM DOE JE HET DAN?!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:47
wat verwacht je... we krijgen deze vragen steeds weer, we worden kotsmisselijk van mensen die de search niet gebruiken...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• InterCC
Op vrijdag 11 mei 2001 19:23 schreef MGSNK het volgende:
wat verwacht je... we krijgen deze vragen steeds weer, we worden kotsmisselijk van mensen die de search niet gebruiken...
Nieteens heel erg misselijk, maar van zo''n vraag die weet-ik-het hoe lang geleden ook gevraagd werd en tussendoor ook de hele tijd wordt ik dat dus wel. vandaar een paar hoofdletters enzo :)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
schokkerige games ligt heel vaak aan uit staande dma...

dat kun je aanzetten bij de eigenschappen van je schijfstations.

bij win2k staat het blijkbaar standaard aan, ik kan in ieder geval niks veranderen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ippc/b/pics/appa.gif

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 19:52 schreef smvs het volgende:
schokkerige games ligt heel vaak aan uit staande dma...

dat kun je aanzetten bij de eigenschappen van je schijfstations.

bij win2k staat het blijkbaar standaard aan, ik kan in ieder geval niks veranderen.

[afbeelding]
Had DMA anders op mijn sys voor aan moeten zetten, dus zo standaard = dat niet.

Verwijderd

Wel tof z''n plaatje, maar in w2k zou ik toch bij de ide controller kijken voor DMA |:(

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
das een goeie, wist ik niet.
Pagina: 1