De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
heb je de VIA 4in1 drivers wel geinstalleerd??? dat scheelt een hoop!!!
edit: sorry ff verkeerd gelezen!!!
hier kun je ze downloaden: http://www.electic.com/download_file/dl.cgi?via1429final
edit: sorry ff verkeerd gelezen!!!
hier kun je ze downloaden: http://www.electic.com/download_file/dl.cgi?via1429final
)*&^&(%%)&(%)(&#
Je heb een driver cd bij je mainbord. Daar vanaf halen en anders www.viatech.com
MOEILIJK HE?!
Je heb een driver cd bij je mainbord. Daar vanaf halen en anders www.viatech.com
MOEILIJK HE?!
Wat denk je van de CD die je bij je mobo hebt gekregen, of via.com?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Voor de Via 4-in-1 drivers kijk je op www.viatech.com (of natuurlijk in de meuktracker op tweakers.net)
sorry guys, maar ik wist dat jullie dit soort antwoorden gingen zeggen, maar ik wou gewoon die drivers en wat uitleg, meer niet, is dat nou zoveel gevraagd?!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
JA. Je had ook best de search kunnen gebruiken. En als je het al wist. WAAROM DOE JE HET DAN?!Op vrijdag 11 mei 2001 19:17 schreef geforce_nerd het volgende:
sorry guys, maar ik wist dat jullie dit soort antwoorden gingen zeggen, maar ik wou gewoon die drivers en wat uitleg, meer niet, is dat nou zoveel gevraagd?!
wat verwacht je... we krijgen deze vragen steeds weer, we worden kotsmisselijk van mensen die de search niet gebruiken...
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Nieteens heel erg misselijk, maar van zo''n vraag die weet-ik-het hoe lang geleden ook gevraagd werd en tussendoor ook de hele tijd wordt ik dat dus wel. vandaar een paar hoofdletters enzoOp vrijdag 11 mei 2001 19:23 schreef MGSNK het volgende:
wat verwacht je... we krijgen deze vragen steeds weer, we worden kotsmisselijk van mensen die de search niet gebruiken...
schokkerige games ligt heel vaak aan uit staande dma...
dat kun je aanzetten bij de eigenschappen van je schijfstations.
bij win2k staat het blijkbaar standaard aan, ik kan in ieder geval niks veranderen.
bij win2k staat het blijkbaar standaard aan, ik kan in ieder geval niks veranderen.
Verwijderd
Had DMA anders op mijn sys voor aan moeten zetten, dus zo standaard = dat niet.Op vrijdag 11 mei 2001 19:52 schreef smvs het volgende:
schokkerige games ligt heel vaak aan uit staande dma...
[afbeelding]
Pagina: 1