Ey guys.. kameraad van me heeft een Tb1200 aangeschaft... gister liep alles lekker (raid enzo: KWIJL KWIJL) maar goed 9x133 stond ie. Hij geheugen verwisselen. Start niet meer op.. geen beeld meer.. heb alles geprobeert, kaarten eruit/erin. Nu heb ik hem bij mijzelf erin gedaan... en ook geen beeld. Was dit nu?
Verwijderd
Wat doet ie precies dan zodra de power-on indrukt?
- Miscchien bootup verkeerd in bios?
- Voeding wel oke, ook de aansluiting op mobo?
- Miscchien bootup verkeerd in bios?
- Voeding wel oke, ook de aansluiting op mobo?
Jah je hoort alles opstarten.. coolers/hd enz. maar geen beeld... al een PCI videokaart geprobeert. Helemaal niets.
De rest jumper verzet. Nou dan gaat ie helemaal niet aan. (maar das normaal). Maar goed??
Het is in een Abit Kt7a. Ik heb hier zelf een Thunderbird 800 @ Asus A7v.. nu doet hij het hier ook niet in. Ook geen beeld.:(?
De rest jumper verzet. Nou dan gaat ie helemaal niet aan. (maar das normaal). Maar goed??
Het is in een Abit Kt7a. Ik heb hier zelf een Thunderbird 800 @ Asus A7v.. nu doet hij het hier ook niet in. Ook geen beeld.:(?
Je bent met het ding aan het schuiven geweest, oftewel de koeler is er af geweest..
core afgebrokkeld?
core afgebrokkeld?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
daar ging het fout. geheugen terugzetten naar origineel en BIOS leeg maken.Hij geheugen verwisselen
(EDIT: NL toetsenborden op werk:))
wat als je het geheugen terug zet?Op vrijdag 11 mei 2001 13:25 schreef [STG]Negotiator het volgende:
Ey guys.. kameraad van me heeft een Tb1200 aangeschaft... gister liep alles lekker (raid enzo: KWIJL KWIJL) maar goed 9x133 stond ie. Hij geheugen verwisselen. Start niet meer op.. geen beeld meer.. heb alles geprobeert, kaarten eruit/erin. Nu heb ik hem bij mijzelf erin gedaan... en ook geen beeld. Was dit nu?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Probeer dit eens :
PC aanzetten en dan de INSERT knop indrukken.
(mag meer dan 1x
)
De originele waardes zullen dan worden teruggezet.
Wil dit niet werken de handeling nogmaals herhalen.
Binnen 4x zou ie gewoon weer moeten opstarten.
Ik heb ook een Abit en bij mij bleef ie ook hangen na de poging 9x133.
(geen beeld wel HD''s etc...)
Zelfs de batterij eruit gehaald en dat wilde ook niet helpen
FF boekje erbij gepakt en gelezen wat te doen en daarna wilde ie gewoon weer verder
De mijne draait nu op 12,5x105 en dat gaat prima.
PC aanzetten en dan de INSERT knop indrukken.
(mag meer dan 1x
De originele waardes zullen dan worden teruggezet.
Wil dit niet werken de handeling nogmaals herhalen.
Binnen 4x zou ie gewoon weer moeten opstarten.
Ik heb ook een Abit en bij mij bleef ie ook hangen na de poging 9x133.
(geen beeld wel HD''s etc...)
Zelfs de batterij eruit gehaald en dat wilde ook niet helpen
FF boekje erbij gepakt en gelezen wat te doen en daarna wilde ie gewoon weer verder
De mijne draait nu op 12,5x105 en dat gaat prima.
Pagina: 1