[BC3] Het kleinste all in one moederbord?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dat zoek ik dus. Het liefst socket 7, en betaalbaar. Geluid en video onbord, maar wel AT form factor, dat alles met kabeltjes gaat (ivm koffermod)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:59
Dan mag je wel even een paar jaartjes terug in de tijd... :)

• BC3 Victim
Terug in de tijd? Ja. Je hebt gelijk. Andere suggesties/mobo''s/systemen die ook klein zijn en makkelijk in een koffer passen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:54

mvds

Totally awesome!

Kijk eens in vraag een aanbod wat er staat, de meeste S7 of SS7 borden passen wel in een koffer hoor.

Verwijderd

Ik denk dat dat dan de ASUS P5A met audio gaat worden :Y)

• BC3 Victim
Neem dan gewoon een hele grote koffer emt wieltjes. Past ieder moederboard in. zelfs met waterkoeling.

Verwijderd

Deze (asus Cuwe-fx) is erg leuk (22 bij 19 cm.) Of deze misschien (asus cusi-fx). die is 17,8 bij 22,8 cm (past in een handtasje..;)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:51
hoe klein is je koffer dan? :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1