Toon posts:

[BC3] Disk boot failure op MSI K7T Pro2-a

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb:
MSI K7T Pro2-a
Duron 700@800
PCI Buslogin BT nog wat SCSI kaart(voor scanner)
Seagate Barracuda III 20GB
52x AOpen CDROM
4x4x24 Philips CDFikker
en de rest is naar mijn idee niet van belang.

Ik krijg nu iedere keer wanneer ik mijn PC start het volgende op het beeld:

***Hardware lijst(video en geluids kaart enz.)***

Verifying DMI Pool Data .......... Update Success
DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER

Hij stopt dan dus, wanneer ik dan echter op ENTER druk, boot hij wel gewoon van HD, wat is hier aan de hand? Als ik een bootfloppy erin heb zitten doet hij het wel gewoon(van floppy)... Windows is er al een keer opnieuw opgezet dus daar ligt het ook niet aan.

HELP!!!

Edit: Kon eindelijk de fout aan het eind verwijderen!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe staat de boot sequence in de bios ?
Heb je al geprobeerd de bios defaults te laden ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Wordt je cpu erg warm? Die shit heb ik ook gehad met mijn Sorb. Ging die allemaal vage errors gevn waaronder die jij noemt.

A.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Had ik ook met hetzelfde mobotje, dan heb je hem te hard getweaked

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Had ik ook gisteren, maar dat kwam dus doordat de hd naar de tering was( en ook de administratie van een hele maand :'( )

Verwijderd

Topicstarter
Sorry jongens, kon niet eerder reageren...''
Het was dus toch m''n HD, een Zeegat Baracuda III 20GB. Deze had aan het eind dus 900(!) BAD clusters en de bootsector was half f*ck*d up.

Heb netjes een nieuwe gekregen bij FunPrice, en nu draait hij weer perfect... Gelukkig kom ik alles wat er nog op stond wel redden...
Pagina: 1