[BC3] Mainboard voor zeer uitgebreid systeem.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zoek een mainboard voor een Athlon systeem, sowieso met DDR, en liefst met een AMD 760 chipset. Stabiliteit is the main issue dus zeker geen Ali chipsets.

Dit moederbord moet zes PCI sloten hebben of vijf PCI sloten en ATA 100 raid en/of IEEE1394 aan boord.

Als deze optie echt niet kan mag het ook een Pentium IV moederbord zijn.

Maar liefst dus een bord met de AMD 760 chipset en dat heb ik nog niet kunnen vinden want ze hebben allemaal 5 pci slotjes en geen Raid of fire wire.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ik heb laatst een p3 gebouwd met een asus cusl2-c, zaten 6 pci sleuven op (:P), misschien is er ook een amd versie.

Wat ben je eigenlijk echt van plan met die bak?? :?

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 21:27 schreef Belegen_Kaas het volgende:
ik heb laatst een p3 gebouwd met een asus cusl2-c, zaten 6 pci sleuven op (:P), misschien is er ook een amd versie.

Wat ben je eigenlijk echt van plan met die bak?? :?
Beetje internetten, af en toe brief schrijven met Words (95), soms patience. :+:o

Verwijderd

oh ja, en dat kan niet met 5 pci sleuven, maar alleen met 6, euhhhh ja... helemaal :?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Professioneel Hyves-weigeraar