[BC3] Pentium of Athlon?

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hey,

ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen maar moet ik dan Pentium of Athlon nemen?
Bij de gast waar ik hem wil kopen zegt dat ik beter Pentium kan nemen omdat die sneller en beter zijn (dat is volgens mij gelul >:))
Stuur ff je reactie en zeg ff wat je ervan vind (van pentium en/of athlon)

Alvast bedankt!!
Go0s

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

maak allemaal geen fuck uit, ik heb zelf een amd, amd is goedkoper, pentium is volgens velen stabieler.

• BC3 Victim
mmmmmmmm in ieder geval bedankt!!!!! :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Da''s inderdaad gelul... de AMD Athlon is juist een stuk sneller dan de Intel Pentium 3 en 4!
(heb zelfs van een vriend gehoord dat de Athlon TB 1.3Ghz met gemak de Pentium 4 1.3Ghz eruit blaast(!)...) :)

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 21:27 schreef Prikkeldraad het volgende:
maak allemaal geen fuck uit, ik heb zelf een amd, amd is goedkoper, pentium is volgens velen stabieler.
Niet alleen stabieler, maar kwalitatief ook wel wat beter.
Als je genoeg geld hebt zal ik pentium nemen.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 18:37

bloasfist

Slot-A Crew

UTFS!! Lees benchmarks, shoutouts, oc-resultaten, kostenvergelijkingen en wat allemaal nog meer!!
hier en hier!!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Pentium heeft een sterkere core en wordt minder warm , ook is de Intel chipset een echte topper (geen vrappy VIA drivers bv.) . De Athlon heeft dan weer als voordeel dat hij een hogere performance heeft voor lagere prijs en makkelijker betere overklok resultaten .

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
dat stabieler van intel ligt totaal niet aan de pentium maar aan de mobo/chipsets

tegenwoordig is die kloof wel een beetje kleiner geworden (tot bijna weg)
-> koop gewoon een degelijk mobo (best een goed merk dus, Abit,ASUS,MSI,...)
ik heb idd al gezien dat sommige winkels proberen om je een rommel mobo te verkopen en deze zijn dan (meestal) iets minder stabiel/trager

praten we eigenlijk over een P3 of P4? ik zou zoiezo voor de Athlon gaan, ben HEEL tevreden over da beestje >:)

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:36
Wat een bullshit dat intel stabieler zou zijn, ik bouw EN intel EN amd systemen, en er is, mits goed geconfigureerd geen verschil in stabiliteit, dus hou alsjeblieft op met die bullshit, amd wordt alleen veel warmer maar met goeie koeling los je dat probleem ook op en is ie retestabiel..
Tis zonde dat al die intel minded mensen het idee hebben dat hun processor stabieler en van betere kwaliteit zou zijn...

Verwijderd

EN HOU VERDOMME OP MET DAT USE THE FUCKING SEARCH GEDOE , ALS GE NI WILT HELPEN POST DAN NIET !!

• BC3 Victim
okay okay iedereen bedank!!!!!!!
Kweet nu een beetje hoe en wat nouw precies het verschil is tussen AMD en INTEL

Thnx a LoT
mzzl
Go0s

Verwijderd

UTFS, Slotjuh!!! >:)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
http://www.3dluvr.com/content/techz/benchmarks.php

als je van renderen houd tenminste

specs

Verwijderd

Huh? wat is hier aangaande?

Wiieee Wiieee Wiiieeee " MOEDERSSS < SAPPIGE VROUW!!!!!! Wiieee wiieee wiieee!!!

Ik heb Bolletjes in me Hol!!! Wiiee wiiee wiiiee!!!:9 :9 :9

Verwijderd

koop een intel ik heb met beide ervaring en ik kan je vertellen dat een intel veel kwaliteit bied proc. worden minder warm sterke cores enz. *D

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Op donderdag 10 mei 2001 21:36 schreef real_raichu70 het volgende:
EN HOU VERDOMME OP MET DAT USE THE FUCKING SEARCH GEDOE , ALS GE NI WILT HELPEN POST DAN NIET !!
Als je zelf ook niks toe te voegen heb zeg dan zelf niks en ga geen commentaar leveren.
Dat je je irriteer aan UTFS kan ik wel begrijpen, maar zulke (newbie) vragen zijn al zoooooooooooo vaak geweest en dan kan je ook makkelijk zelf opzoeken. Een topic daarvoor openen is overbodig.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Op donderdag 10 mei 2001 23:59 schreef Mustapha het volgende:
koop een intel ik heb met beide ervaring en ik kan je vertellen dat een intel veel kwaliteit bied proc. worden minder warm sterke cores enz. *D
Minder warm= betere koeler erop
sterkere core= Koeler gewoon normaal monteren. Ik heb al verschillende koelers (o.a superorbs) op AMD''s gezet en dat is nog NOOIT fout gegaan. Dat excuus can slappe core vind ik dan ook bullshit. Als je geen koeler kan monteren doe het dan niet.

Ik raad de topic starter trouwens een AMD aan (prijs) voor meer/andere argumenten om een AMD/Intel te nemen moet ie de search maar gebruiken en anders wil die real_raichu ofzo vast helpen, omdat die nogal geirriteerd overkomt als er naar de search wordt verwezen >:)
Pagina: 1