[BC3] bios updaten nodig?

Pagina: 1
Acties:

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 22:50
is het nodig om een bios update te doen?
ik heb er eigenlijk geen problemen meer maar ik weet nie of het zinvol is. is het trouwens ook gevaarlijk? want had gezocht en toen had ik gelezen dat het je mobo kon mollen :( dus wat zeggen jullie

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
As we English say
"If it aint broken..Don''t Fix it"
dus als alles werkt goed laat het maar,een bios upgrade gaat normaal goed maar kan ook mis lopen en dan heb je een kapot mobo tot de leverencier die op nieuw flashed voor je.en dat kost ???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 08:05
Gewoon doen...

En hopen dat het goed gaat >:)

Als je de goede biosupdate hebt en precies de manual van de update volgt kan er eigenlijk weinig mis gaan.

Succes ermee :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:59
Als je het gewoon in Safe-Mode doet (indien Windows) moet het wel goed gaan. Maar druk niet op reset (duh) tijdens het updaten.

En ja het kán wel fout gaan maar als je je goed voorbereid eigenlijk niet zo snel.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ga altijd voor het oude principe: als het niet kapot is moet je het niet maken. (geen tweaker spirit, ik weet het :) )
Je kan op de site van je MB fabrikant wel zien wat er nieuw is in de bios updates. Als je dat niet nodig hebt moet je er gewoon afblijven.
Ik geloof niet dat het nog heel erg gevaarlijk is overigens.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen