[BC3] MSI 694D Pro (MS-6321)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Goed of niet goed...
Ik heb deze pas gekocht en vraag me nu af of het wel een goed bord is.
Hiervoor heb ik een ASUS cuv4x gehad en was daar zeer tevreden over.
Graag jullie mening.........

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
je hebt een dual bordje gekocht.
Wil je weten :
-1- Hij is goed in smp opstelling ?
-2- Hij is goed omdat ik dit tijdens een borrelpraat moet kunnen beargumenteren ?

Beetje laat denk ik.
Je koopt eerst een mammiebord en vraagt nu pas af goed/niet goed.

Ik heb sinds een tijdje alweer deze mammiebord in smp opstelling in gebruik. Enige wat ik gedaan heb is: extra koelen.

Voor de rest een stabiel bord en geen klachten (in tegenstelling tot mijn vorige bord: Abit bp6 :( )

NB: definieer wat JIJ verstaat onder goed

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Goed, want ik heb ''m ook :)

Verwijderd

Ik heb hem al bijna 3 kwart jaar en ik ben er hardstikke tevreden over. Een via moederbord kan wel eens lastig zijn maar ik heb dit bij deze nog niet gemerkt. Hij is zeer stabiel (bij mij dan). En een van de weinige moederborden die tenminste goed met ECC geheugen om kan gaan.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/7"]Processors & Mobo's[/url] <<