De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wel wat aan de hoge kant maar ze mogen veel heter worden.
Tip: gebruik koelpasta
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Maar >90 is het wel RIP.
Zorg dat ie stressed nooit boven de 65 komt (zoals je al hebt) dan zit je altijd save.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zie dat jij ook een abit moederboard hebt. Nu heb ik ook zo''n HotRod Diskette erbij gekregen. Maar hij doet het niet. Wat is die Hotrod Precies??Op donderdag 10 mei 2001 14:35 schreef Squeek het volgende:
Een graadje of 90 volgens AMD(stressed)
Maar >90 is het wel RIP.
Zorg dat ie stressed nooit boven de 65 komt (zoals je al hebt) dan zit je altijd save.
Verwijderd
Dat de processor intensief gebruikt wordt voor een aardige tijd...Op donderdag 10 mei 2001 17:36 schreef Gulakk het volgende:
Wat is ''stressed'' precies????
Verwijderd
Het verschil tussen ons is dat mijn HotRod PCI is (kan ik lekker alles master zetten, geen gezeur meerOp donderdag 10 mei 2001 17:38 schreef Gulakk het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook een abit moederboard hebt. Nu heb ik ook zo''n HotRod Diskette erbij gekregen. Maar hij doet het niet. Wat is die Hotrod Precies??
De drivers voor de raid heb ik wel erop staan maar niet die hotrod gedoe, zou ik hem moeten installeren denk je?Op donderdag 10 mei 2001 21:46 schreef Squeek het volgende:
[..]
Het verschil tussen ons is dat mijn HotRod PCI is (kan ik lekker alles master zetten, geen gezeur meer) en dat jouw ''Hotrod'' al op je mobo zit. Waarom heb je anders RAID gekocht?
Verwijderd