[BC3] Temperatuur.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb dus een amd athlon 1200@1333 Mhz.Hoe heet mag zo''n processor nou worden (maximaal)??? Ik heb een temp van 58 graden gemeten.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Als dat stressed is is dat op zich prima.
Wel wat aan de hoge kant maar ze mogen veel heter worden.

Tip: gebruik koelpasta

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Een graadje of 90 volgens AMD :7 (stressed)
Maar >90 is het wel RIP.

Zorg dat ie stressed nooit boven de 65 komt (zoals je al hebt) dan zit je altijd save.

• BC3 Victim
Wat is ''stressed'' precies????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 14:35 schreef Squeek het volgende:
Een graadje of 90 volgens AMD :7 (stressed)
Maar >90 is het wel RIP.

Zorg dat ie stressed nooit boven de 65 komt (zoals je al hebt) dan zit je altijd save.
Ik zie dat jij ook een abit moederboard hebt. Nu heb ik ook zo''n HotRod Diskette erbij gekregen. Maar hij doet het niet. Wat is die Hotrod Precies??

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 17:36 schreef Gulakk het volgende:
Wat is ''stressed'' precies????
Dat de processor intensief gebruikt wordt voor een aardige tijd...

Verwijderd

Dat is de dma controler (highpoint :?), dus installen lijkt me wel een performance winst.

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 17:38 schreef Gulakk het volgende:

[..]

Ik zie dat jij ook een abit moederboard hebt. Nu heb ik ook zo''n HotRod Diskette erbij gekregen. Maar hij doet het niet. Wat is die Hotrod Precies??
Het verschil tussen ons is dat mijn HotRod PCI is (kan ik lekker alles master zetten, geen gezeur meer ;)) en dat jouw ''Hotrod'' al op je mobo zit. Waarom heb je anders RAID gekocht?

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 21:46 schreef Squeek het volgende:

[..]

Het verschil tussen ons is dat mijn HotRod PCI is (kan ik lekker alles master zetten, geen gezeur meer ;)) en dat jouw ''Hotrod'' al op je mobo zit. Waarom heb je anders RAID gekocht?
De drivers voor de raid heb ik wel erop staan maar niet die hotrod gedoe, zou ik hem moeten installeren denk je?

Verwijderd

Ik zou die HotRod drivers zeker installeren. Op die manier werkt je controller waarschijnlijk beter en sneller >:).
Pagina: 1