Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
Wie weet wat de snelst mogelijke processor is voor een bx6 rel.1 , abit geeft geen onderwsteuning voor hoger dan p3 600mhz, maar mijn multiplier kan hoger.
Wie heeft er een sneller processor in zitten dan 600 want 800 zou ook moeten kunnen, of is het gewoon verstandiger een amd te kopen die 1300mhz voor zelfde geld heeft maar dan nog 400 extra voor moeder bord, en msichien geheugen want ik heb nu 100mhz sdram
weet helpt met antwoorden thnx
Wie heeft er een sneller processor in zitten dan 600 want 800 zou ook moeten kunnen, of is het gewoon verstandiger een amd te kopen die 1300mhz voor zelfde geld heeft maar dan nog 400 extra voor moeder bord, en msichien geheugen want ik heb nu 100mhz sdram
weet helpt met antwoorden thnx
Een p3-800 zou ook moeten werken. Als je maar een versie hebt met een 100mhz bus. Ik zou niet rekenen op 133mhz bus. De kans dat je bord dat haalt is wel heel klein.
Ik heb hetzelfde bord en ben nu aan het upgraden naar een TB. Dat is een veel grotere jump in snelheid.
Ik heb hetzelfde bord en ben nu aan het upgraden naar een TB. Dat is een veel grotere jump in snelheid.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ok, maar ook een grotere jump voor je portemonnee. Als je op die manier redelijk goedkoop op 850 mhz kan komen is dat mooi meegenomen toch?Op donderdag 10 mei 2001 16:03 schreef markclausing het volgende:
Een p3-800 zou ook moeten werken. Als je maar een versie hebt met een 100mhz bus. Ik zou niet rekenen op 133mhz bus. De kans dat je bord dat haalt is wel heel klein.
Op zoek naar de pIII-1000 / 100.
Die schijnt te bestaan.
Die schijnt te bestaan.
http://www.vbshop.nl/Op donderdag 10 mei 2001 16:27 schreef ecteinascidin het volgende:
Op zoek naar de pIII-1000 / 100.
Die schijnt te bestaan.
Hier hebben ze hem
Kijk ook hier: http://www.tweakers.net/pricewatch/13891
Het gaat er niet om dat de multiplier hoger kan, maar dat de bx6 waarschijnlijk het voltage van de coppermine niet ondersteunt. Er is ook geen bios met ondersteuning voor een coppermine.
idd, multiplier staat ingebakken in de CPU bij de PIIIOp donderdag 10 mei 2001 16:40 schreef White Feather het volgende:
Het gaat er niet om dat de multiplier hoger kan, maar dat de bx6 waarschijnlijk het voltage van de coppermine niet ondersteunt. Er is ook geen bios met ondersteuning voor een coppermine.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
PIII 600 (100) ondersteund volgens abit
Dus ik ben bang dat ie niet hoger kan.
Maar inderdaad multiplier boeit niet het is een PIII dus gelocked.
Mijn ouders hebben een PIII 450 en ik weet toevallig dat het voltage bij die dingen hoger zijn dan die van de PIII 700 bijvoorbeeld dus ik denk dat er daar iets fout gaat maar zeker weet ik het niet.
succes
Dus ik ben bang dat ie niet hoger kan.
Maar inderdaad multiplier boeit niet het is een PIII dus gelocked.
Mijn ouders hebben een PIII 450 en ik weet toevallig dat het voltage bij die dingen hoger zijn dan die van de PIII 700 bijvoorbeeld dus ik denk dat er daar iets fout gaat maar zeker weet ik het niet.
succes
Mijn Celeron 633 draait er prima op.
(Op 950Mhz natuurlijk.)
Volgens mij zelfs op het goede voltage.
(Op 950Mhz natuurlijk.)
Weet je zeker dat dat een BX6 en geen BX6-2 is? Want mijn moeder kan dan ook wel een nieuw chippy krijgen!
Verwijderd
als dat lukt kunnen dus alle coppermines er in...celly2 en p3 100fsb...Op donderdag 10 mei 2001 17:32 schreef vassago het volgende:
Mijn Celeron 633 draait er prima op.
(Op 950Mhz natuurlijk.)
Die multyplier is gelockd, maakt dus niets uit. Ik heb zelf een celeron2 op een p2b-f. Die draait op 9*, en het bord ondersteund tot 8 volgens de site en boekje.
En aangezien er p3tjes zijn op 1ghz, op 100 fsb. Is dat het max.
En aangezien er p3tjes zijn op 1ghz, op 100 fsb. Is dat het max.
I, for one, like Roman numerals
Pagina: 1