Niet op voorraad.
Bedankt dit zocht ik!, vanavond gelijk aan de slag:)
Hij is namelijk op dit moment langzamer dan m''n vorige fijn getunede AbitKT7a en daar baal ik zo van, tot nu toe s het weggooid geld namelijk, ik wist dat de performance noet zoveel hoger lag dan sdr systemen.
Hij is namelijk op dit moment langzamer dan m''n vorige fijn getunede AbitKT7a en daar baal ik zo van, tot nu toe s het weggooid geld namelijk, ik wist dat de performance noet zoveel hoger lag dan sdr systemen.
Niet op voorraad.
Please kan iemand me de laatste biosversie 1.13 mailen, ik kom niet op de site van viahardware gvrdv:(
elschrijver@chello.nl
elschrijver@chello.nl
Niet op voorraad.
Thanx, die ga ik ook proberen.
Ik had hier
http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=003186
ook een verzoekje staan en daar heb ik versie 1.13 vandaan, die schijnt van vandaag te zijn en de snelste resultaten op te leveren.
Ik heb em naar je gemaild.
Ik had hier
http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=003186
ook een verzoekje staan en daar heb ik versie 1.13 vandaan, die schijnt van vandaag te zijn en de snelste resultaten op te leveren.
Ik heb em naar je gemaild.
Niet op voorraad.
Nee, ik ook niet, ik ga nou die memmorytunings guide es gebruiken.
Niet op voorraad.
Het heeft iets geholpen alles bij elkaar, maar ik ben nog steeds niet tevreden met de gamesperformance , tenminste volgens mij is er meer uit te halen uit dit bord.
Ik heb nog een vraagje, ik zie in het bios nergens de optie om m''n videokaart 1 irq toe te wijzen, hij staat nu wel alleen op 11, door het te verplaatsen van andere apparaten, maar "pci list" blijft irq 11, waar m''n videokaart op staat, als "shared" aangeven zonder dat er iets op staat tijdes de boot meldingen.
Worden dan toch de resources verdeeld cq niet volledig benut, of maakt het niet uit
Ik heb nog een vraagje, ik zie in het bios nergens de optie om m''n videokaart 1 irq toe te wijzen, hij staat nu wel alleen op 11, door het te verplaatsen van andere apparaten, maar "pci list" blijft irq 11, waar m''n videokaart op staat, als "shared" aangeven zonder dat er iets op staat tijdes de boot meldingen.
Worden dan toch de resources verdeeld cq niet volledig benut, of maakt het niet uit
Niet op voorraad.
das best weinig ja.
ik haal op cas 2.5
570/714
Met 2x 128MB PC2100 Apacer.
Het draait wel op 140/280Mhz en op ddr volt. 2.6
ik haal op cas 2.5
570/714
Met 2x 128MB PC2100 Apacer.
Het draait wel op 140/280Mhz en op ddr volt. 2.6
Het is maar een grillige dame die Sandra, nou is het weer 650/721.
Ik zal es kijken of de fsb nog wat omhoog wil.
Ik zal es kijken of de fsb nog wat omhoog wil.
Niet op voorraad.
kan ik ook de multiplyer aanpassen of niet want ik kan er niks over vinden
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zie in je bios bij hardware setup, of als je hem niet hebt,ja;)
Niet op voorraad.
Verwijderd
Das vreemd , ik heb op 146 Mhz CAS2 al op 640-810 gezeten met dit bord, zonder met die settings te spelen . Ik heb 512MB Crucial PC2100 btw.
Verwijderd
Ff dit bios geprobeerd en 1 woord , WOW !
697-891 !! Ik heb ook de AGP driving strength op DB gezet en de read sync disabled . Verder de DDR banken op 2.6V gezet zoals in de tuning guide gezegd werd .
697-891 !! Ik heb ook de AGP driving strength op DB gezet en de read sync disabled . Verder de DDR banken op 2.6V gezet zoals in de tuning guide gezegd werd .
ja probeer paint shop pro eens, of photoshop trial. Weet iemand of er ook zulke guides zijn voor de kt7?
`Ja die zijn er, ik zal es ff zoeken.Op vrijdag 11 mei 2001 19:29 schreef ThaMaster het volgende:
ja probeer paint shop pro eens, of photoshop trial. Weet iemand of er ook zulke guides zijn voor de kt7?
Niet op voorraad.
Hier staat het eea:
www.athlonoc.com
http://www.3dspotlight.com/tweaks/bios/print.shtml
Staan hele goeie tips tussen.
www.athlonoc.com
http://www.3dspotlight.com/tweaks/bios/print.shtml
Staan hele goeie tips tussen.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Echt goed ? Kijk hier maar eens naar 

FSB=164 (hoger kan mobo niet)
CAS 2.5
1T
4way interleave
zonder die reg tweaks nog steeds , OS is Win ME .

FSB=164 (hoger kan mobo niet)
CAS 2.5
1T
4way interleave
zonder die reg tweaks nog steeds , OS is Win ME .
Pagina: 1