Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Aangezien ik mijn PIII niet normaal kan overklokken, de multiplier is gelocked (maar dat wisten jullie al
), vroeg ik me af waar ik dan me clockgnerator kan vinden zodat ik me FSB omhoog kan gooien met SoftFSB?
Ik heb zelf namelijk geen idee waar ik dat kan vinden, ik heb geen gespecificeerde informatie bij mijn PC gekregen... (dell)
Alvast bedankt!
Ik heb zelf namelijk geen idee waar ik dat kan vinden, ik heb geen gespecificeerde informatie bij mijn PC gekregen... (dell)
Alvast bedankt!
inderdaad
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
of je eigen clockgenaerator erop zetten, te krijgen @ OCshop: Link
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ehhh, die van mij zit in de bios. Je zou daar eens moeten kijken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
dat lijkt me sterk.........tis hardwareOp donderdag 10 mei 2001 13:40 schreef Roman het volgende:
Ehhh, die van mij zit in de bios. Je zou daar eens moeten kijken.
Goed Mobo (AOpen), kan van 100 tot 166 kloken in stappen van 1 Mhz.Op donderdag 10 mei 2001 13:51 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk.........tis hardware
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1