Toon posts:

[BC3] MSI K7T266 Bios Problemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een MSI K7T266 Pro liggen en die doet niet helemaal wat ik wil. Ik had de 1.10 bios erop gezet, toen die net uit was en het werkte prima, toen het bordje even niet gebruikt, en daarna weer aangesloten. Maar hij komt voor geen mogelijkheid meer door de bios, hij komt erin, je kan alles veranderen, maar er voorbij, ho maar. Hij piept na de hdd''s, en dan blijft dat beeld staan en dan zit de handrem erop. Iemand eraring hiermee ? Ik kan dus ook geen bootflop gebruiken, want hij boot niet, bestaaan er geen flash floppies bij de bios ofzo :?

Bedankt, Jasper.

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Loop al je kabeltjes ff na.

Alsjeblieft, Jasper

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Waar heb je dat 1,10 BIOS vandaan gehaald dan, ik zie op de site alleen dit:

. This is the AMI BIOS version 1.0C Beta BIOS release.
2. This BIOS fixes the following problems of the previous version:
- FSB could be adjusted upto 164MHz
- Add the option of RAID Function Disable
- Add the option of High System Porfermance
3. 2001/04/20

:?
Die ga ik nu installeren iig want ik heb zelf ook probs :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel hoe ik een moederbord moet installeren stelletje aapjes. Een normaal antwoord op een vraag is tegenwoordig teveel gevraagd door die kolere bende met newbies hier. Goede zet dat je ingelogd moet zijn om de posts te lezen tegenwoordig maar ja. Die 1.10 bios was een gelekte release die zich verspreidde onder de review sites, waarvoor ik die bord ook heb, om te testen, alleen doet het niet wat ik wil. Om een reden die ik niet begrijp, maar schijnbaar heeft niemand anders dit probleem ontdekt.