De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hier is een review van het ding. Ziet er goed uit, jammer dat overklokken alleen nog met jumpers kan. Nu nog uitvinden waar ''ie te koop is.
:9~:9~:9~:9~:9~:9~
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dus niet janken he zuigen doe je maar ij je vrije tijd
Ik vind het niet echt een heel bijzonder mainbord eigenlijk...
edit: tw.msi.com.tw/showroom/mainboard/eng/k7master-S.htm Dit mainbord vind je dan ook wel leuk zeker. Wel maar 2 geheugen sloten en 2 FSB settings (100 en 133 Mhz DDR), maar wel SCSI 160 Onboard.
De opmerking dat er genoeg ruimte rond de socket is, betwijfel ik ook. Als je de vergrote pic. van het mobo ziet, zitten er toch nog wat cond. in de weg.
Dit soort bordjes zijn er wel meer en dan ook zonder AMR-slot
Kortom....leuk kleurtje, maar bij mij loopt hij een blauwtje *D*D*D*D*D*D
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
|:(|:(|:(|:(ik wordt gek|:(|:(|:(

Heb er zelf zo 1 en hij loopt retestabiel (duron 800@1000) Tis trouwens een QDI KinetiZ 7B
Verwijderd
Ja dat wordt moeilijk.. AGP en PCI sloten zijn erg moeilijk te vinden op mainbords tegenwoordig....of iets dergelijks niet te duur ook niet de randapparatuur ervoor] pci en agp sloten
en de prijs van dat ding weet ik ook niet omdat ik niet waar ik hem kan kopen en de site kan ik nergens prijzen vinden ik hoop dat jullia dat allemaal weten en heeft iemand ervaring met het mobo''tjeOp woensdag 09 mei 2001 21:55 schreef InterCC het volgende:
LOL
[..]
Ja dat wordt moeilijk.. AGP en PCI sloten zijn erg moeilijk te vinden op mainbords tegenwoordig....
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ik ga iig nog niet voor dat Via geval (KT266) , is volgens mij gewoon kwalitatief minder.Of ik zelf maar eens solderen op mijn asus a7m266 , want geen mplr. kunnen instellen is helemaal niets.Ik zit nu met mijn AMD 1200 Mhz Axia op 1350 en krijg hem niet over de 150 FSB,ik denk dat het geheugen dat niet aankan , dus wil ik gewoon verder klokken via de mplr.
Oh ja , ook de FIC AD11 heeft mplr instellingen,net zoals de hiervoor genoemde mobo'' s en raad eens..........ook nergens te krijgen
zal die DFI wel worden
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
ikzelf zal toch gaan voor de Abit KT7A-RAID die roelt namelijk echt wel.
kan ook 255 FSB aan en je kan er gewoon oude sd dram erin proppen, hoef je dus niet het dure ddr erin de douwe
155 bedoel je...Op woensdag 09 mei 2001 23:18 schreef elmo22 het volgende:
mm niet echt iets bijzonders.
ikzelf zal toch gaan voor de Abit KT7A-RAID die roelt namelijk echt wel.
kan ook 255 FSB aan en je kan er gewoon oude sd dram erin proppen, hoef je dus niet het dure ddr erin de douwe