[BC3] super gaaf mobo''tje

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
nou ik heb nu een supervet moeder bord gezien voor specificaties kijk op:

http://www.gigabyte.de/products/7dxr.htm

zoals je ziet al het gave zit erop
RAId, 3x DDR, amd chipset, en weet ik het.

maar ik kan hem maar nergens krijgen weet iemand waar ik hem kan krijgen of hebben jullie andere ideeën

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

apd

Wow, da''s inderdaad een lekker moederbordje!
:9~

Hier is een review van het ding. Ziet er goed uit, jammer dat overklokken alleen nog met jumpers kan. Nu nog uitvinden waar ''ie te koop is. :)

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
zeer gaaf mobotje zeer geschikt voor een tweaker (veel ruimte rondom socket en veel multipliers + hoge fsb), alleen jammer van die cnr slot die niemand gebruikt

:9~:9~:9~:9~:9~:9~

• BC3 Victim
weten jullie ook waar ik hem kan kopen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

oc-en met jumpers zuigt ;(

• BC3 Victim
boeien heb je rest gezien dan heb ik het wel voor over

dus niet janken he zuigen doe je maar ij je vrije tijd

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Overclocken per Mhz gaat niet eens...
Ik vind het niet echt een heel bijzonder mainbord eigenlijk...

edit: tw.msi.com.tw/showroom/mainboard/eng/k7master-S.htm Dit mainbord vind je dan ook wel leuk zeker. Wel maar 2 geheugen sloten en 2 FSB settings (100 en 133 Mhz DDR), maar wel SCSI 160 Onboard.

• InterCC
Misschien moet je eerst je pilletjes innemen :?

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen bobbel in mijn broek van krijg :)

De opmerking dat er genoeg ruimte rond de socket is, betwijfel ik ook. Als je de vergrote pic. van het mobo ziet, zitten er toch nog wat cond. in de weg.

Dit soort bordjes zijn er wel meer en dan ook zonder AMR-slot :r (persoonlijke mening).

Kortom....leuk kleurtje, maar bij mij loopt hij een blauwtje *D*D*D*D*D*D

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• BC3 Victim
kan hem nergens te koop vinden ik wil hem hebben
|:(|:(|:(|:(ik wordt gek|:(|:(|:(|:(

• BC3 Victim
nou als jullie het niet zo super vinden >:)>:)geven jullie dan maar een moeder bord met amd chipset, socket a, ddr, raid controller [of iets dergelijks niet te duur ook niet de randapparatuur ervoor] pci en agp sloten

• BC3 Victim
Enne deze is ook wel leuk en kost niet eens zo veel.
Afbeeldingslocatie: http://www.qdi.nl/images/mbkine7b.jpg

Heb er zelf zo 1 en hij loopt retestabiel (duron 800@1000) Tis trouwens een QDI KinetiZ 7B

Verwijderd

Wie kent er eigelijk mobo''s van luckystar (socket A), een vriend van me heeft zo een en vraagt zich af dat een goed merk is?

• InterCC
LOL
of iets dergelijks niet te duur ook niet de randapparatuur ervoor] pci en agp sloten
Ja dat wordt moeilijk.. AGP en PCI sloten zijn erg moeilijk te vinden op mainbords tegenwoordig.... :D

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 15:58
Hoeveel kost die Gigabyte?

• BC3 Victim
ja dat weet ik daarom post ik het ook
Op woensdag 09 mei 2001 21:55 schreef InterCC het volgende:
LOL
[..]

Ja dat wordt moeilijk.. AGP en PCI sloten zijn erg moeilijk te vinden op mainbords tegenwoordig.... :D
en de prijs van dat ding weet ik ook niet omdat ik niet waar ik hem kan kopen en de site kan ik nergens prijzen vinden ik hoop dat jullia dat allemaal weten en heeft iemand ervaring met het mobo''tje

Verwijderd

ik heb wel een GA7dx gevonden.... maar geen dxr.....

www.dli.be

Verwijderd

de GA-7DXR is nog niet te verkrijgen...

hehe... ik geil ook op dat bordje ;)

en oc-en via jumpers roeleert wel!! doet me denken aan die goeie ouwe tijd >:)

• BC3 Victim
wanneer wordt die verkrijgbaar

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:38
shit zit ik hier met me ga-7dx

ach ja...

ff 2 weekjes overwerken en dan heb ik m ;)

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 09:12

spok9

Groen...

Leuk bordje :9... maar niet speciaal hoor...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ik zit te wachten op de Abit KG7(AMD 760) , abit zijn eerste ddr mobo.Waar blijft hij nou?Als het te lang duurt wordt het deze (is er ook nog niet!) , de DFI ak76 of de MSI K7 Master(staat nu in de prijslijst bij alternate.nl , is echter ook nog niet op voorraad daar! :( )
Ik ga iig nog niet voor dat Via geval (KT266) , is volgens mij gewoon kwalitatief minder.Of ik zelf maar eens solderen op mijn asus a7m266 , want geen mplr. kunnen instellen is helemaal niets.Ik zit nu met mijn AMD 1200 Mhz Axia op 1350 en krijg hem niet over de 150 FSB,ik denk dat het geheugen dat niet aankan , dus wil ik gewoon verder klokken via de mplr.
Oh ja , ook de FIC AD11 heeft mplr instellingen,net zoals de hiervoor genoemde mobo'' s en raad eens..........ook nergens te krijgen |:(

zal die DFI wel worden

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

moet je naar www.exile.nl mailen en vragen als ze die kunnen bestellen voor je

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

mm niet echt iets bijzonders.

ikzelf zal toch gaan voor de Abit KT7A-RAID die roelt namelijk echt wel.
kan ook 255 FSB aan en je kan er gewoon oude sd dram erin proppen, hoef je dus niet het dure ddr erin de douwe

• InterCC
Op woensdag 09 mei 2001 23:18 schreef elmo22 het volgende:
mm niet echt iets bijzonders.

ikzelf zal toch gaan voor de Abit KT7A-RAID die roelt namelijk echt wel.
kan ook 255 FSB aan en je kan er gewoon oude sd dram erin proppen, hoef je dus niet het dure ddr erin de douwe
155 bedoel je...

• BC3 Victim
ja maar ik wil juist ddr en 266 fsb

Pagina: 1