[BC3] ie bescermings fout na cpu wissel in gdi.exe

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
explorder heeft een algemene beschermings fout veroorzaakt in de module gdi.exe 0001:00005a36

deze fout melding krijg ik na het wisselen van een celron 266 na een p2 400. Ik heb win al 3 keer opnieuw geinstalled maar de fout blijft gelijk (win 95 en 98 allebei geprobeerd).

gdi.exe is een grafisch deel van win 9x meend eik me te herinneren dus ik heb de viedeokart al eenz veranderd (voodoo 3 na een trident)

heeft iemadn enig idee?

bvd

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Waarom moet je in godsnaam wisselen van cpu dan??
Gewoon die PII 400 erin drukken en dan instaleren?? Zou het verder ook nie weten

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
p2 400 is iets sneller dan een celron 266 (duh) maarja ik weet het ook nie :( ik heb mooi boekje gevolgd en nu komk nie meer in win bois en alles gaat wel perfect maar dan houd het op :'(