Als ik mijn onderdelen inruil en er 200 gulden bijleg heb ik een AMD 1 gig, ThermalTake Super Orb en Abit KT7a moederbord inplaats van een celeron 633 met MSI 6153va mobo... Moet ik dit doen of is het voor de snelheid qua celeron 633, 1gig niet echt te doen? Wat zal ik doen?
Doen! Die AMD 1 GHZ is heel wat sneller dan je Celeron, en 200 gulden voor een ruil is zeker niet te veel
Doen!
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
celeron is naar mijn zin meer bedoelt voor office pc`s
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Doen! (zie sig, dus geen advies van een verblinde AMD-fan!). Die Tbird is zeker 2x zo snel als je Celly door grotere cache, snellere FPU en véél snellere FSB. Dat alles nog afgezien van de kloksnelheid.
Ligt aan veel factoren of het nut heeft.
Ja, het is sneller (logisch
)
-Als je de snelheid niet nodig en die celeron doet het goed, "gooi" je 200 piek weg.
-Als 200 piek voor jouw, 2 maanden werken is, lijkt het me niet handig.
-Ga je over een maand weer iets anders kopen, heeft het ook weinig nut.
-Lijkt het je leuk om over te stappen van Intel naar AMD, vooral doen.
Kortom: Je weet zelf wel dat ie sneller is, daarvoor post je niet. Alleen jij kunt bepalen of die 200 piek die snelheidsvermeerdering voor jouw waard zijn. (voor mij wel denk ik
)
Je doet de deal toch!!(klopt toch
), dus probeer je een beetje wat leuke reacties te krijgen om de aankoop "goed te praten"
GAAN, KOPEN DAT DING

/edit
Damn typos
Ja, het is sneller (logisch
-Als je de snelheid niet nodig en die celeron doet het goed, "gooi" je 200 piek weg.
-Als 200 piek voor jouw, 2 maanden werken is, lijkt het me niet handig.
-Ga je over een maand weer iets anders kopen, heeft het ook weinig nut.
-Lijkt het je leuk om over te stappen van Intel naar AMD, vooral doen.
Kortom: Je weet zelf wel dat ie sneller is, daarvoor post je niet. Alleen jij kunt bepalen of die 200 piek die snelheidsvermeerdering voor jouw waard zijn. (voor mij wel denk ik
Je doet de deal toch!!(klopt toch
GAAN, KOPEN DAT DING
/edit
Damn typos
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Eeuhw hoezo op de orb na dan weet je een betere cooler dan voor max. 100,-Op donderdag 10 mei 2001 00:55 schreef aaihetapie het volgende:
Altijd doen op die orb na dan.
Pagina: 1