[BC3] Goed programma om benchmarks mee te testen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Oke heb ff snel een vraagie tussendoor.

Welk programma kan ik het beste gebruiken om de cpu snelheden e.d te testen en welke is het betrouwbaarst.
Heb namelijk een wedje gelegd met een maat van mij dat mijn duron 800@1000 sneller is als zijn PIII 800 ongetweakt.

Of zit ik nu meteen al fout en kan ik net zo goed meteen gaan betalen en toegeven dat ik verkeerd zat

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
ja...wie zou sneller zijn, ik ben ook benieuw
doe sisoft sandra 2001
die test je theoretishce snelhied, volgens mij gaat het jullie hierom

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

hmmm, een benchmark testen?? :?

Where is it?

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
idd, een coole vraagstelling, daarom raakte ik hier ook beland :)

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:02
die duron is sneller ..

• BC3 Victim
Nog meer mensen die zin hebben om op de PIII 800 in te zetten want ik heb zo''n idee dat ik ga winnen>:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Man als die P3 wint val ik om denk ik
gebruik gewoon Sisoft Sandra he!!
wat haal je daar nu?

EDIT:

Heb eens gezien in Sisfot een Duron 800 is een "heel" deel rapper dan een P3 750 dus een P3 800 zou wel eens trager kunnen zijn dan die duron 800 :p
Nu andere programa''s gaan misschien in voordeel an p3 zijn want elke CPU heeft zijn voordelen ua cache en dergelijke als ik het goed heb ;)

/EDIT

• BC3 Victim
We gaan zo ff testen. Hij komt namelijk ff langs met z''n nieuwe aanwinst om alles te gaan istaleren e.d
Denk dat hij zo ook gaat omvallen hahahahaha
En wat ga ik zo een lol hebben als ik ga vertellen wat ik voor die zooi van mij heb betaald wat waarschijnlijk nog sneller draait ook hahahahaha

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~abaddon/cpu_bench.jpg

Afgaande op deze bench zet ik mijn pegels in op de Duron. De bovenste is een P!!! op 866Mhz.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1