Toon posts:

[BC3] abit met thunderbird traag ?? (sorry 1ste was fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een nieuw abit board gekocht,met een 1gig thunderbird erin en ook nog 265 infenion geheugen erbij...maar ligt het aan mij of is dit toch nog traag..als ik bijvoorbeeld aan het printen ben,dan is mijn computer wel beschikbaar voor andere dingen maar dan is de comp. wel enorm langzaam.Als ik scan dan kan je het helemaal wel vergeten !!

Ik denk zelf dat het met instellingen te maken heeft,maar zo''n grote bios heb ik nog nooit gezien...Ik ben ook al op de Abit site geweest..maar ik wil ff weten of hier meer personen last van gehad hebben.
En wat ze daar aan gedaan hebben ?? :?

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 23:44
Is dat alleen met printen en scannen? Is waarschijnlijk parallel, probeer eens in de bios de parallele poort op ECP te zetten... dat ging hier tenminste een stuk sneller.

Verwijderd

Deze week geheel vernieuwd EN exclusief bij Tweakers.net ;)
http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm

Verwijderd

Topicstarter
je heb eigenlijk wel gelijk..het is alleen bij het printen en scannen....trouwens ook bij het branden als bijvoorbeeld cdrwin een lead in schrijft lijkt alles wel vast te zitten maar komt de boel toch uiteindelijk weer aan de gang na een minuut ofzo ???wel vreemd hoor

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 23:44
Moet je een proberen, als dat al niet zo is, voor alle cdrom spelers en hardeschijven dma in te schakelen (configuratiescherm, systeem, schijfstations, eigenschappen)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 15:22

Beaves

Usque ad Finem

Heb je alle drivers geinstalleerd? (Zoals de beruchte en vaak vergeten 4-in-1 drivers).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Ja de nieuwste voldens de abit site ook mijn bios heb ik geupdate..het gekste vind ik nog,dat wanneer cdrwin een leadin aan het fikken is de boel gewoon vast staat voor 50 a 60 sec.??? nou moet ik er wel bijvertellen dat dit scsi eenheden zijn ,maar mijn hd''s niet en die staan allemaal(2) op dma...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:51
toevallig een SB Live! derin zitten? :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
nope wel een soundblaster pci 64....daar had ik met windhoos ME last mee....klote geluidt gelijk maar weer...windhoos 98 se op gezet....maar kan het kloppen dat wanneer je die 4 in 1 drivers instalt..je het beste ook nog eens winhoos 98se er opnieuw overheen moet zetten(heb ik is ergens gelezen)
Pagina: 1