[BC3] Plakkertje onderop T-Bird ????!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mijn 1Ghz T-Bird heeft het na 3 maanden opgegeven. Ik terug naar de winkel....willen ze hem niet in behandeling nemen, omdat het "garantie-plakkertje" onderop de CPU ontbreekt!!
Bij het monteren is mij dit nooit opgevallen! Sterker nog... de 1200 die ik als vervanging heb gekocht heeft ook geen plakkertje!!!!

Wat nu!?????!!?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:05

Koelkasten

har har koelkast op je knar

je hebt dus die nieuwe cpu (vervangende) ook gekocht bij die zelfde zaak :?

wel dan gelijk terug en vertellen dat er ook geen sticker op zit en stennis schoppen

een plakker op de cdpu aan de onderkant lijkt me zo en zo raar :? warmte ??

Sommige mensen....

• BC3 Victim
1. Koop een nieuwe.

2. Trek de sticker eraf

3. en plak hem op de oude.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je hebt toch de bon van de aankoop. Je moet hem gewoon kunnen ruilen.

Welke zaak is het eigenlijk?

Verwijderd

Wat een kut zaak...

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Ze naaien je waar je bij staat

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

Geen bon ??:?

Verwijderd

Ik had ook zo''n garantie sticker onder mijn duron...
na de eerste x opstarten stinken naar brand(had niet gezien dat er een sticker opzat)
hele sticker geel uitgeslagen...
dan er maar afkrabben....

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Yep nieuwe kopen, plakkertje overzetten op kapotte, kapotte inruilen. Naai jij hun ook eens. It takes two babeeeh!

Heb je er twee. misschien dualtje?

• BC3 Victim
Slecht zaak :r

Zou ik nooit meer heen gaan. Had je geen bon ofzo:?

Ik heb drie weken geleden bij de winkel waar ik altijd koop mijn 800 ingeruild tegen een 1200 (met bijbetaling uiteraard), die 800 was toen al twee maanden oud en niet defect (wel geunlockt :)), Hebben ze niet eens gemerkt :z

zat trouwens ook geen plakertje op.

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:03

JJJ

Volgens mij ben je genaaid door een |:( verkoper....

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 15:58
Waar heb je ''m gekocht dan?

Verwijderd

Ik had ook zo''n sticker op mijn 1Ghz, gekocht bij mycom. Gelijk die sticker eraf gehaald, leek mij al niet gezond een sticker op een CPU. Maar als het ding kapot gaat en ze gaan bij mij zeiken over het verwijderen van een sticker zal ik ze effe vragen of ze een stickertje op een cpu willen plakken en dan een uurtje flink dat ding 100% cpu load geven en dan nog eens kijken naar die sticker en ff ruiken wat voor geur er hangt. Liever niet hoor. Mafketels. Een vriend van me had dat ook een Duron gekocht bij Norrod, en die trok ook gelijk al die sticker eraf in de winkel, gasten gelijk zeuren, ja meneer dat was de garantie sticker, nu heeft u geen garantie meer op dat ding. Heel vaag allemaal.
Pagina: 1