[BC3] Toch k7t-pro oc''en?

Pagina: 1
Acties:

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 11:52
Ik heb een K7T-PRO mobo van msi, deze kan in de standaard versie niet de multiplier veranderen en je processor zo overklokken, maar in de nieuwste bios update staat
-Added more ratio function
Betekent dit dat je nu wel je processor over kan klokken? Mijn comp werkt nu goed en ik heb geen zin om voor niets een bios upgrade te doen. Ik weet niet hoe het in andere msi hanleidingen genoemd wordt als het wel kan.
Als iemand het antwoord weet graag replyen :)

http://www.gjpvanwesten.nl

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 11:52
Niemand die het weet? :'(

http://www.gjpvanwesten.nl

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Toevallig net dat bios erop gezet, maar dat geeft geen multipliers hoor... (ook niet te verwachten natuurlijk, kan gewoon niet met dat bord). Je kunt je FSB omhoog gooien tot 105 of zo, maar ja, dat zet natuurlijk geen zoden aan de dijk.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

als je erg veel geluk hebt net als ik *D dan kan de bus tot 120 mhz

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja, ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat tot 105 altijd wel werkt, daarna kan het wat tricky worden :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

jah, ik heb er ook probs mee als ik mijn fsb over de 107 wil gooien |:(

ik krijg dan na een klein half uurtje vastlopers in W2K

Maar verder een prima bordje hoor :)

Grtz Pha

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Daarom stap ik over op een ander MSI bord. MSI is een heel goed merk, maar helaas valt er bijna niet over te klokken met die PRO. Ik heb hem wel eens op 110 MHz fsb gehad, maar dat vond hij niet echt prettig. Mijn vriendje heeft een duron 700 erop zitten en is gekomen op de 113 fsb gekomen. Dat duurde maar kort.
Pagina: 1