De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je performance neemt toe doordat je via-chippies wat betere instructies krijgt van je OS.
Voorkomt ook conflict-situaties die er nog aan zitten te komen. (vol harde schijfje of zo)
Verwijderd
btw 4 in 1 is: ide, agp, en nog wat crap --> is dus wel handig om te installeren......
Verwijderd
Die zijn geoptimaliseerd voor de VIA-chipsets, in tegenstelling tot de generieke Microsoft-drivers.
Als het goed is wordt je systeem er sneller en stabieler door (moet je wel goede versie pakken, nieuwste is prima)
In win98se kon ik de drivers van mijn geforce niet installeren zolang ik de via-drivers niet installde (wist ik van te voren hoor, maar is ook maar een voorbeeld)
Verwijderd
ok zit geen agp videokaartin geen udma 66 disk enz enz maar toch
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dit is ook geen domme vraag....want mijn systeem is zonder die drivers goed (lees: erg goed).Op woensdag 09 mei 2001 11:13 schreef Rismo het volgende:
Normaal ben ik behulpzaam en anti flame, een domme vraag bestaat niet, alleen domme antwoorden etc etc....maar: RTFM use the fucking search, en stel niet zulke achterlijke vragen.....hardware --> heeft drivers nodig om te kunnen werken...(optimaal althans)
btw 4 in 1 is: ide, agp, en nog wat crap --> is dus wel handig om te installeren......
regel 1: kloot niet met drivers, als alles goed werkt
waarom stel je dan in godsnaam die vraag als je die opvatting hebt ?regel 1: kloot niet met drivers, als alles goed werkt
Omdat de topicstarter zich terecht afvraagt of het uitmaakt om die drivers te installeren. Als je een werkend systeem hebt, dan ben je niet snel geneigd om andere drivers te installeren als je hebt horen zeggen dat het sneller gaat.Op woensdag 09 mei 2001 11:41 schreef Talon het volgende:
[..]
waarom stel je dan in godsnaam die vraag als je die opvatting hebt ?
regel 2: update alleen je drivers als je zeker weet dat je systeem er beter op wordt.:9Op woensdag 09 mei 2001 11:41 schreef Talon het volgende:
[..]
waarom stel je dan in godsnaam die vraag als je die opvatting hebt ?
Verwijderd
lol
Thats it !Op woensdag 09 mei 2001 12:00 schreef Brid het volgende:
[..]
Tweaker Regel 1: kloten tot dat je max performance hebt, met dezelfde stabiliteit.
Als het werkt kan het altijd beter.