[BC3] welke koeler op athlon 1,5..(fl100)

Pagina: 1
Acties:

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
ik ga een athlon 1300 kopen, maar welke koeler er op doen
ik heb begrepen dat een superorb de beste is, maar dat hij je athlon kan slopen...dat is minder
welke dan, prijs rond de 100 gulden en hij moet koelen tot 1,5gig
want ik ga hem maybe nog wel is overclocken

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Goede airflow is het belangrijkste. SuperOrb is (naar mijn mening) wel cool. Fopje als herrie je niet boeit. Standaard coolermaster als je geen geld meer hebt. Maar in ieder geval een 80x80 voor en achterin:p

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• mad_dog
achterin geen plaats, heb ik gewoon mijn kast gemold (gaatjes gemaakt) en voorin zet ik denk ik wel een coolertje, ja
maar als je superorb er op zet verval toch je garantie"?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je er een Super Orb zet vervalt echt NIET je garantie:?, kijk wel uit dat je je core niet molt.

Niets tegen de Orb maar kijk eens naar Global win WBK :7. Sloop hier die 6800rpm fan vanaf (jaja, weet het, is jammer maar goed ;)) en maak er met ijzerdraatjes een 80mm fan op (ongeveer 35dB/a per 40CFM i.p.v. de Delta 47dB/a per 37CFM) Suc6:P

ps... www.icomputers.nu, daar hij 65,00:9~
edit // spellingvoutjes, hehehe // edit

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 14:45

EraZor

Don't mention the war

Eindelijk eens iemand die niet meteen op die superorb gaat zeiken! Ik heb ''m ook een maandje gehad ofzo, en hij beviel me prima. Maakt alleen wel een hoop herrie, maar koelt prima (zeker voor het geld). Als je het bevestigen rustig doet, dus niet scheef d''r ophangen e.d., gaat het echt wel goed. Niet teveel bruut geweld gebruiken en zorg voor koelprut. Een andre optie is inderdaad die el-cheapo cooolermaster. heel billig -> koelt behoorlijk en is erg stil. Je KAN natuurlijk een Alpha o.i.d. (Globalwin, wat dan ook) kopen, maar houd dan rekening met een hoop piekies die je neer moet leggen (wel een hoop koelte en vaak ook een hoop herrie). Succes d''r mee.

edit: eizerdraatjes?? ik neem aan dat je ijzerdraadjes bedoelt?

• mad_dog
jaja, en kan ik niet gewoon de ene standaard fan erop laten zitten?
want ik houd nooit zo van zulk "gekloot"

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 09 mei 2001 12:37 schreef mad_dog het volgende:
jaja, en kan ik niet gewoon de ene standaard fan erop laten zitten?
want ik houd nooit zo van zulk "gekloot"
kloten is cool :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

He je mag mijn Superorb TT gratis ophalen of dat ik hem naar je opstuur, heeft inderdaad mijn CORE verwoest tot 2 x toe!!!!!

Nu Coolermaster Heave Duty en werkt perfect

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 14:45

EraZor

Don't mention the war

Die Superorb heeft je core niet verwoest; dat heb JIJ gedaan! Ik heb mn orb d''r meerdere keren op en af gehaald (om te vergelijken met m''n waterkoeling qua temp) en nog nooit iets gemold! Maar goed. Ik weet niet wat voor een cooler erbij geleverd wordt, maar je kan het altijd proberen natuurlijk. Check dan wel *vaak* je temp met MbM of iets dergelijks.
Pagina: 1