[BC3] Pak eens wat anders pak een --->>

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
QDI Ja het klinkt een beetje raar maar heb nu sinds anderhalve week een qdi kinetiz K7B en ik moet zeggen het valt niet tegen dat mobo. Heb nu m''n duron 800@1000 lopen en alles draait stabiel.
Blijkt nu dus maar weer dat de concurentie niet stilstaat ten opzichte van asus, abit, msi e.d

http://www.qdi.nl/english/mbkine7b.htm

Check hier eigenschappen van het mobo maar is. Het enige jammere van het mobo is dat ie een kt 133 chipset heeft en niet een 133A

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:00

Lordy79

Fundamentalist

Op woensdag 09 mei 2001 02:38 schreef Reind het volgende:
QDI Ja het klinkt een beetje raar maar heb nu sinds anderhalve week een qdi kinetiz K7B en ik moet zeggen het valt niet tegen dat mobo. Heb nu m''n duron 800@1000 lopen en alles draait stabiel.
Blijkt nu dus maar weer dat de concurentie niet stilstaat ten opzichte van asus, abit, msi e.d
Je mening op 1 exemplaar van een bord baseren is naar mijn mening kortzichtig en naief... Ik heb overigens niets tegen QDI hoor. Heb zelf ook eens zo''n bordje gehad en was dik tevreden.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:44

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

QDI ?

Nooit van gehoord.... :?

Doe mij maar Asus.... een A-Merk. ;)

Whatever.

Verwijderd

Benchmarks (met SiSoft) aub?

Kunne we ff vergelijken >:)

• BC3 Victim
Is oké. Zal vanmiddag ff sisoft downen en alle tests laten lopen vanavond staan hier de resultaten.

Enne tis nie op 1 bordje gebaseerd want hoor van meer mensen dat het gewoon best wel oke spul is.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Je mening op 1 exemplaar van een bord baseren is naar mijn mening kortzichtig en naief...
alsof reviewers een container met 50 dezelfde moederborden bekijken...

• BC3 Victim
Tsja daar kun je hem ook geen ongelijk in geven. haha *D

• BC3 Victim
En kan de topic-starter dat ook eens in het NEDERLANDS! vertellen?:9~

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 09 mei 2001 09:49 schreef meendering het volgende:
QDI ?

Nooit van gehoord.... :?

Ach... veel A-merken gebruiken een bordje van FIC, ECS, QDI waar veel mensen nog nooit van hebben gehoord. En toch staan deze 3 allemaal in de top-10 van grootste mobo-fabrikanten... naamsbekendheid zegt op zich niks.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

als je toch wat anders wil neem dan gewoon degene met beste prijs/prestatie/kwaliteit!:
Epox 8KTA3(+)

• BC3 Victim
Huh nederlands?? hoezo en wat moet er in het nederlands dan

Verwijderd

Wat heeft dat ding gekost?

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Ik heb bij een QDI distribeteur van nederland gewerkt en al die QDI borden moeten testen sommige bordjes zijn wel goed maar de meeste zijn echte rete slecht gewoon allemaal confilicten enzo. Maar het is maar waar je voor kiest natuurlijk ik zou voor een ander merk gaan maarja wie ben ik

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• BC3 Victim
Denk dat ie het lijstje van de specs bedoeld

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 10:56 schreef unicorn7 het volgende:

[..]

alsof reviewers een container met 50 dezelfde moederborden bekijken...
Inderdaad.

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op woensdag 09 mei 2001 09:49 schreef meendering het volgende:
Nee dat is slim, blindelings op de naam afgaan.. Alsof Asus alleen maar perfecte producten maakt?

Kijk es naar de A7M dan, naar review sites komen met een exemplaar met multiplier dipswitches en dan het bord zonder die switches verkopen, da''s lekker professioneel.. Bovendien is de layout van dat ding vreselijk..

Waarom mag hij niet blij zijn met z''n moederbord? Hij zegt alleen maar dat ie geen A-merk heeft gekocht en heel tevreden is met een ander merk terwijl ie dat misschien niet had verwacht..

* TripleM heeft zelf ipv zo''n Asus A7M een DFI mobo gekocht en die gaat als een trein!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:44

TeeDee

CQB 241

Op woensdag 09 mei 2001 15:52 schreef onik4 het volgende:
En kan de topic-starter dat ook eens in het NEDERLANDS! vertellen?:9~
En dit snap ik dus ff nie...... wat in het NEDERLANDS?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• BC3 Victim
Ga ff een lijstje maken

• BC3 Victim
Afbeeldingslocatie: http://www.qdi.nl/images/mbkine7b.jpg
Processor voet: Socket A
Chipset: VIA Apollo KT-133
Aantal geheugenbanken: 3x DIMM
Cache geheugen: on-chip
Aantal sloten: 1x AGP (4x), 5x PCI, 1x ISA, 1x AMR
IDE interface: UDMA-100
Aantal USB poorten: 4
Meer informatie: http://www.qdi.nl/english/mbkine7t.htm
Garantie: 1 jaar

• BC3 Victim
D''r staat ook nog een review in pc active. Wel een amateuristisch blad volgens jullie maarja

Pagina: 1